شناسهٔ خبر: 22105304 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گیوه: وضعیت لیگ ایران نابسامان است/ با هر مبلغی بازی نمی کنیم

2 بانوی والیبالیست کشورمان برای ارزیابی لیگ مالدیو راهی این کشور خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به نامشخص بودن لیگ والیبال بانوان ایران و عدم حمایت اسپانسرها، تعدادی از بازیکنان مطرح کشورمان بدون تیم مانده‌اند و هنوز تکلیف‌شان مشخص نیست.

با توجه به این شرایط زینب گیوه و مائده برهانی که سابقه سالها بازی در تیم ملی را دارند، قرار است برای ارزیابی شرایط لیگ مالدیو راهی این کشور شوند و در نهایت تصمیم خود را برای بازی در ایران و یا خارج از کشور بگیرند.

گیوه در این باره به فارس گفت: ما پیشنهاداتی از تیم‌های داخلی داشتیم اما درباره مبلغ قرارداد صحبتی نشد. ما بازیکنی نیستیم که بخواهیم با هر مبلغی بازی کنیم به همین دلیل قرار است شرایط لیگ مالدیو را هم ببینیم و بعد تصمیم بگیریم. البته مذاکراتی با برخی از تیم‌ها مثل ترکیه داشتیم که به دلیل حجاب قبول نکردیم بازی کنیم.

وی افزود: شرایط لیگ ایران نابسامان است و بازیکنان هم فکر نمی‌کنم انگیزه‌ای داشته باشند. اسپانسرها هم مشخص نیست حقوق بازیکنان را می‌دهند یا خیر به همین دلیل یک بازیکن بیرون بماند بهتر از این است که بازی کند اما پولش را نگیرد. من دلم برای بازیکنان والیبال می‌سود که سال‌ها از جان و دل گذشتند اما حالا شرایط اینگونه است.

ملی‌پوش سابق والیبال ایران، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم از کسی انتقاد کنم اما امیدوارم شرایط لیگ بهتر شود. یکی از برنامه‌ها این بود که بازیکنان پخش شوند اما به این فکر نمی‌کنند سطح لیگ پایین می‌آید. از طرفی بازیکن خارجی هم نمی‌گیرند تا به بازیکنان جوان کمک کند.

انتهای پیام/س

نظر شما