شناسهٔ خبر: 22105002 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تمام برنامه‌ریزی‌هابرای اربعین باید با هماهنگی ستاد اربعین استان صورت گیرد

استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین در پایانه مرزی مهران گفت: تمام برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم برای اربعین 96 باید با هماهنگی ستاد اربعین استان صورت گیرد

صاحب‌خبر -

تمام برنامه‌ریزی‌هابرای اربعین باید با هماهنگی ستاد اربعین استان صورت گیرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;«قاسم سلیمانی دشتکی» در نشست ستاد اربعین استان ایلام که در پایانه مرزی مهران برگزار شد، بیان کرد: تحولات بسیار خوبی نسبت به سال گذشته برای آماده سازی زیرساخت‌های اربعین 96 در مرز مهران صورت گرفته است .

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از چهار بانده کردن جاده ایلام – مهران تا هفتم آبان ماه آماده می‌شود و تمهیدات لازم برای آسفالت پارکینگ، روشنایی، تامین آب آشامیدنی و دیگر خدمات ضروری اندیشیده شده است، افزود : 500 دستگاه کانتینر برای کنترل و هدایت جهت ورود به پایانه در پنج گیت مختلف قبل از ایام اربعین در مرز مهران مستقر می‌شود .

سلیمانی‌دشتکی اظهار داشت: تاکنون 50 درصد اعتبار اربعین واریز شده و در زمینه تجهیزات و اعتبار مشکل نداریم .

استاندار ایلام اعتبارات اربعین 96 را 170 میلیارد ریال اعلام و گفت: از این میزان تاکنون 85 میلیارد ریال واریز شده و 50 درصد باقیمانده نیز تخصیص پیدا کرده و 40 میلیارد ریال نیز برای ایجاد نیوجرسی و خط کشی خطوط جاده اصلی ایلام – مهران اختصاص یافته است .

وی با اشاره به دیدار روز گذشته خود با استاندار واسط عراق ادامه داد: 10 روز قبل از اربعین و پنج روز بعد از اربعین حسینی یک ستاد مشترک با هماهنگی مسئولان 2 استان برای رسیدگی به مشکلات احتمالی تشکیل می‌شود .

 

انتهای پیام/با

برنامه ریزی برای اربعین با هماهنگی ستاد اربعین

نظر شما