شناسهٔ خبر: 22104978 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس شورای اسلامی شهرستان خاش:

ایمنی در کار مهمترین اولویت در انجام وظیفه است/ حادثه قطع شدن دست کارگر کارخانه بسیار دردناک و ناراحت کننده بود

رئیس شورای اسلامی شهرستان خاش با بیان اینکه دقت در انجام کار و ایمنی و تلاش برای حفظ سلامتی از مهمترین اولویت ها بوده که باید مورد توجه کارگران و فعالان عرصه تولید و اشتغال قرار گیرد، گفت: حادثه کارخانه سیمان خاش نیز که در روز های اخیر منجر به قطع شدن دست یک کارگر در حین کار شد نیز از مسائلی است که باید بیشتر به آن توجه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیدمحمد قلندرزهی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما، با ابراز تاسف از رویداد دو حادثه ناگوار منجر به خسارت به دو کارگر واحدهای تولیدی و صنعتی در خاش، اظهار کرد: علی رغم ارائه آموزشها و تذکرات مدیران کارخانه ها و واحدهای تولیدی و صنعتی شاهد وقوع حوادثی هستیم که بسیار نگران کننده هستند.

وی افزود: همکاری ها و حمایتهای مسئولان از کارگران در واحدهای تولیدی و صنعتی خاش مانند شهرداری، کارخانه سیمان و کارخانه پاک شیر و کشتارگاه طیور، پیمانکاران برق و مخابرات، آب، گاز و غیره قابل تحسین است اما انتظار می رود آموزش های ایمنی و بهداشت در کار بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

قلندرزهی تصریح کرد: در روز اخیر فردی در یک واحد تولیدی تانک خود دچار خسارت شده و فردی دیگر نیز در مکانی دیگر دچار نقص عضو شده لذا توصیه می کنیم کارگران نیز در حین انجام وظیفه به نکات ایمنی توجه داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان خاش اظهار کرد: پرسنل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی تلاشهای خوبی برای دفاع از حقوق کارگران و مبحث مهم رعایت ایمنی و بهداشت در انجام کار دارند که امیدواریم دلسوزی های این مسئولین مفید واقع شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما