شناسهٔ خبر: 22104385 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وحشت مسافران از اقدام عجیب خلبان در فرودگاه آلمان + فیلم

خلبان هواپیمای خطوط هوایی ایر برلین با یک خداحافظی عجیب در فرودگاه، مسافران و حاضران در فرودگاه را به وحشت انداخت.

صاحب‌خبر -

خداحافظی هوایی عجیب یک خلبان در فرودگاه دوسلدورف آلمان + فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خلبان هواپیمای خطوط هوایی ایر برلین آلمان به علت  اقدام  عجیبش در فرودگاه دوسلدورف آلمان از کار معلق شد. هنگامی که این هواپیمای ایرباس A330 در حال فرود بر باند فرودگاه دوسلدورف بود، خلبان هواپیما ناگهان دوباره از زمین بلند شد و موجب وحشت مسافران و حاضران در فرودگاه شد. خلبان دقیقا زمانی اقدام به این کار کرد که هواپیما در ارتفاع بسیار پایین پرواز می کرد و  آماده  نشستن  روی باند فرودگاه بود.

 این هواپیما حامل 200 مسافر بود و از میامی فلوریدای آمریکا به مقصد دوسلدورف آلمان پرواز می کرد. برخی شاهدان عینی که در فرودگاه حضور داشتند گفتند  فکر می کردند هواپیما با زمین یا با ترمینال فرودگاه  برخورد خواهد کرد. یکی از آنها گفت : " واقعا احساس عجیبی داشتم، چون هواپیما مستقیما به سمت ما پرواز می کرد."

 خلبان هواپیما بعد از فرود، در مصاحبه  ای با تلویزیون ZDF  آلمان گفت : " خواستم خداحافظی احساسی با مسافران داشته باشم."

 گفتنی است؛ شرکت هواپیمایی ایر برلین آلمان پیشتر  ورشکستگی خود را اعلام کرده  و گفته بود  28 اکتبر به فعالیت خود پایان خواهد داد. شرکت ایر برلین بعد از شرکت لوفتانزا، بزرگترین شرکت هواپیمایی آلمان است.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script type="text/javascript" src="http://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6293281/6937151?width=400&height=300"></script></div>

 انتهای پیام/

خداحافظی وحشت‌انگیز یک خلبان در فرودگاه آلمان

 

نظر شما