شناسهٔ خبر: 22103196 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گروه‌های بهداشت و درمان به مسیر‌های مرزی پیاده روی اربعین اعزام شدند

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مراسم اعزام گروه‌های اورژانس و بهداشت محیط به مسیر‌های مرزی پیاده روی اربعین حسینی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، ­سرپرست اورژانس کشور در این مراسم، ­گفت: ۸۰۰ دستگاه آمبولانس در مرز‌های کشور مستقر می‌شوند تا به زائران برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی خدمات رسانی کنند.

پیرحسین کولیوند ­افزود:‍ این کاروان در ۴ مرز مهران، شلمچه، چزابه و خسروی مستقر می‌شوند و امسال ۳ برابر ظرفیت سال گذشته یعنی تعداد ۸۰۰ دستگاه آمبولانس در مرز‌ها مستقر خواهند شد.

وی گفت: ۴ بیمارستان سیار مجهز کرده ایم و از کرمانشاه تا قصر شیرین هر ۱۵ کیلومتر یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و هر ۱۰ کیلومتر یک دستگاه آمبولانس استقرار خواهد یافت.

کولیوند با بیان اینکه امسال همچنین خدمات دندانپزشکی هم به زائران اربعین ارائه می‌شود افزود: ۱۰۰ تکنسین در عراق و در ۴ قرارگاه نجف، کربلا، کاظمین و سامرا حضور دارند و تعدادی متخصص ارتوپد و قلب داخلی طب اورژانس نیز در بیمارستان‌های داخل و خارج مستقر شده اند.

خبر‌های تکمیلی ارسال می‌شود.

گروه‌های بهداشت و درمان به مسیر‌های مرزی پیاده روی اربعین اعزام شدند گروه‌های بهداشت و درمان به مسیر‌های مرزی پیاده روی اربعین اعزام شدند گروه‌های بهداشت و درمان به مسیر‌های مرزی پیاده روی اربعین اعزام شدند

نظر شما