شناسهٔ خبر: 22103032 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

رسولی در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل مطرح کرد:

هدایت پایان نامه ها و رساله های دکتری به سمت نیازهای بخش خصوصی و دولتی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل بر هدایت پایان نامه ها و رساله های دکتری به سمت نیازها و تقاضای بخش خصوصی و دولتی به عنوان یکی از راهکارهای واحدهای دانشگاهی این استان در جهت نیاز کشور نام برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با حضور دکتر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر موسوی نیا مدیر کل هماهنگی امور استانها و روسای واحدها و مراکز دانشگاهی استان اردبیل برگزار شد.

دکتر موسوی نیا در این جلسه هدف از برگزاری شوراهای استانی دانشگاه ها را استفاده از خرد جمعی عنوان کرد و گفت: در این جلسات مشکلات، نظرات، پیشنهادات و انتقادات از سوی روسای واحدها بیان و بهترین و اثربخش ترین راهکارها با مشورت و استفاده از خردجمعی مطرح می شود.

دکتر اسحق رسولی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل دارای 6 واحد، 6 مرکز و 3 مجموعه آموزشی سماست.

وی ادامه داد: ثبت 107 اختراع، چاپ بیش از 1226 مقاله ISI ، چاپ 56 عنوان کتاب و ارائه 492 طرح تحقیقاتی از جمله فعالیتهای پژوهشی دانشگاهی آزاد اسلامی استان اردبیل است.

دکتر رسولی، توسعه طرح های پژوهشی برون دانشگاهی، هدایت پایان نامه ها و رساله های دکتری به سمت نیازها و تقاضای بخش خصوصی و دولتی، توسعه رشته های بین رشته ای، بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل واحدهای دانشگاهی برای ارائه خدمات برون دانشگاهی و توسعه زمینه های همکاری با بخش های دولتی و غیردولتی و صنعت را از راهبردهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل نام برد.

وی به تأسیس کلینیک سلامت خانواده اشاره و تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل سعی دارد رشته های کارشناسی مدیریت سلامت خانواده، دکتری تخصصی سلامت جنسی خانواده ، کارشناسی مددکاری اجتماعی، کاردانی و یا کارشناسی بهداشت محیط- کارشناسی ارشد مشاوره درمامایی- کارشناسی ارشد پرستاری اطفال را که دارای متقاضی است، جذب کند.

در ادامه این جلسه هر یک از روسای واحدها و مراکز دانشگاهی به ارائه مطالب خود در زمینه های مختلف از جمله نحوه جذب دانشجو، ارتقا مرتبه علمی اعضای هیأت علمی، راه های افزایش درآمدهای غیر شهریه ای، راه اندازی پژوهشکده فرهنگ و تمدن اسلامی ایرانی با رویکرد صوفیه و ... پرداختند.

نظر شما