شناسهٔ خبر: 22102094 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

10میلیارد تومان سالانه باید صرف تیم داری حرفه ای درهرمزگان شود

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، غلامعلی دانشور دوشنبه شب در نشستی با حسین هاشمی تختی رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان اظهار داشت: ورزش حرفه ای در هرمزگان نیازمند حمایت ویژه ای است و بهترین راه برای تامین اعتبار مورد نیاز به منظور تیمداری حرفه ای در لیگ های معتبر، استفاده از توان واحدهای صنعتی بزرگ در غرب بندرعباس است.
وی بیان داشت: تیم‌های خوبی از هرمزگان در رشته‌های مختلف در لیگ‌های برتر کشوری حضور دارند که بسیاری از ورزشکاران آنان در تیم‌های ملی حضور دارند.
دانشور تصریح کرد: اگر ما نتوانیم حمایت لازم را از این تیم‌های ورزشی داشته باشیم ، بطورعملی این سرمایه‌های بزرگ ورزشی را از دست خواهیم داد.
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان خاطرنشان کرد: نیمه نخست امسال 136 نفر از ورزشکاران استان در 16رشته ورزشی به اردوهای تیم ملی دعوت شدند که این آمار نشان دهنده استعدادی بالای ورزشی فرزندان این مرز و بوم است.
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست بیان داشت: همه نمایندگان استان در مجلس، نگاه ویژه ای به دو مقوله ورزش وجوانان دارند و معتقد بر آن هستیم هزینه در بخش ورزش، در حقیقت سرمایه گذاری برای آینده و گامی مثبت جهت مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی است.
حسین هاشمی تختی اظهار کرد: از مدیران صنایع غرب استان خواستاریم به مانند سایر نقاط کشور بخشی از اعتبارات خود را به منظور کمک به ورزش استان اختصاص دهند تا ورزشکاران و باشگاههای هرمزگان جهت اعزام به مسابقات کشوری دغدغه مالی نداشته باشند.
7198/
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار: خلیل تنیده
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

انتهای پیام /*

نظر شما