شناسهٔ خبر: 22102082 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

خرید و فروش بدون واسطه آپارتمان

شرایط امروز به گونه‌ای پیشرفته است که تعداد آپارتمان‌نشین‌ها نسبت به ساکنان خانه‌های ویلایی بیشتر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، همین موضوع روی شرایط خرید و فروش ملک نیز تاثیر گذاشته و با توجه به رشد ساخت‌وساز آپارتمان و از طرفی شرایط اقتصادی جامعه، خرید و فروش آپارتمان رونق بهتری دارد. اما چقدر خوب بود وقتی قصد فروش آپارتمان یا خرید آپارتمان را داشتیم، همیشه یک مشاور املاک دائمی کنار ما بود تا بتوانیم از ویژگی‌های آن استفاده کنیم و دیگر نگران خرید و فروش آپارتمان خود نباشیم. بی‌تردید بسیاری از متقاضیان خرید آپارتمان، شاید حاصل سال‌ها زحمت و تلاش خود را برای خرید ملک هزینه می‌کنند یا احتمال دارد به سختی و بعد از گذشتن از مراحل طاقت‌فرسا وامی گرفته‌اند که بتوانند خانه‌دار شوند.

در طرف مقابل نیز شخصی که قصد فروش آپارتمان خود را دارد یا با خون و دل آن را ساخته یا اینکه دلش می‌خواهد با قیمت خوب و واقعی، به دور از دست دلالان ملک خود را بفروشد که بتواند جای دیگری را تهیه کند. برای همین، خرید و فروش آپارتمان یک بازی دوطرفه است که شیپور با فراهم کردن بستری رایگان و در عین حال صادقانه و بدون واسطه، خریدار و فروشنده را در سریع‌ترین زمان و به ساده‌ترین شکل ممکن به یکدیگر مرتبط می‌کند تا در نهایت به یک بازدی برد-برد تبدیل شود.

شما می‌توانید همیشه روی شیپور به عنوان یک مشاور املاک دائمی در کنار خود نگاه کنید که هر زمان بخواهید برای خرید آپارتمان، بسته به خواسته و معیارهای شما، گزینه‌های زیادی را پیش روی‌تان می‌گذارد یا اینکه می‌توانید برا فروش آپارتمان خود روی آن حساب کنید. اما برای تحقق این موضوع باید نکاتی را نیز رعایت کنید.

اگر به عنوان خریدار قصد خرید آپارتمان دارید، بودجه می‌تواند مهمترین عامل تعیین‌کننده برای شما باشد. چرا که قطعا بیشتر از آن نمی‌توانید هزینه کنید و اولویت اول شما خانه‌دار شدن است. کاملا مشخص است که نمی‌توانید با بودجه‌ی محدود و مشخص خود در قسمت‌های گران‌تر شهر آپارتمان بخرید و از طرف دیگر هم وقتی گزینه‌ی مناسبی پیدا کردید، قرار نیست با رسیدن به اولین آپارتمان از هول حلیم داخل آپارتمان بیفتید!

پس ابتدا با توجه به بودجه‌ی خود برای خرید آپارتمان، بهترین محدوده‌های ممکن با توجه به معیارهایی که در ذهن دارید، انتخاب کنید و تک‌تک آگهی را با دقت بررسی کنید. سال ساخت، متراژ، امکانات آپارتمان، توضیحات دقیق مالک و از همه مهمتر تصاویر قرارداده شده در شیپور از ملک مورد نظر، می‌تواند در تصمیم‌گیری شما موثر باشد.

حتما آپارتمان های مختلف را با هم مقایسه کنید، تا نه تنها محدوده‌ی قیمتی دست‌تان باشد، بلکه بتوانید انتخاب درست‌تری داشته باشید. حالا تنها کافی است آپارتمان های مورد نظر خود را در بخش مورد علاقه‌های قرار دهید، با مالکان آنها هماهنگ کنید و در زمانی مناسب از آنها بازدید کنید.

اما برای فروش آپارتمان باید چه نکاتی در نظر گرفته شود. با توجه به مواردی که در بالا گفته شد، معیارهای خریداران آپارتمان کاملا مشخص است. پس اگر به عنوان فروشنده قصد دارید از ظرفیت‌های زیاد و رایگان شیپور برای فروش آپارتمان خود استفاده کنید، بهتر است تمام تلاش خود را به کار گیرید تا خواسته‌های خریداران تامین شده و ملک شما در زمانی کوتاه با قیمت مورد نظر فروخته شود.

برای فروش آپارتمان، ابتدا تمامی مشخصات کلی ملک شامل متراژ، محدوده، قیمت و تعداد اتاق را مشخص کرده و سپس در قسمت توضیحات به بیان دقیق و صادقانه‌ی جزئیات بپردازید. خریداران امروز فرصت زیادی ندارند و برای خرید آپارتمان مورد نظر خود، توجه ویژه‌ای به توضیحات شما در شیپور خواهند کرد. از طرفی این توضیحات می‌تواند در جذب واقعی خریدار موثر باشد.

اما دو نکته‌ی بسیار مهم را هیچ‌گاه فراموش نکنید. اول اینکه انتخاب عنوان مناسب در دیده شدن آگهی فروش آپارتمان نقش بسزایی دارد. از این مهمتر، قراردادن تصویر است. چرا که خریداران تمایل دارند با توجه به زمان محدود خود از قبل بررسی اجمالی و تصویری از آپارتمان مورد نظر داشته باشند. تلاش کنید با گوشی خود، خیلی سریع عکس‌های مناسبی از تمامی قسمت‌های آپارتمان گرفته و آنها را در آگهی شیپور خود درج کنید.

ضمن اینکه ناگفته نماند یکی از دغدغه‌های همیشگی برای فروش آپارتمان تماس‌های زیادی است که با فروشنده گرفته می‌شود و گاها او را برای ارائه توضیحات تکراری کلافه می‌کند. با رعایت نکات بالا تنها افرادی با شما تماس می‌گیرند که می‌دانید خریدار واقعی هستند و کاملا از جزئیات آپارتمان شما خبر دارند.

آگهی فروش آپارتمان شما بلافاصله بعد از تایید، به صورت همزمان در معرض دیدن تعداد زیادی خریدار قرار می‌گیرد که می‌دانید خیلی زود یکی از آنها برای خرید آپارتمان شما اقدام خواهد کرد. ضمن اینکه همیشه خیالتان راحت است شیپور دقیقا و بدون کم و کاست جزئیات آگهی شما را منتشر کرده است.

 به عنوان یک مشاور املاک برای خرید و فروش آپارتمان، روی شیپور حساب ویژه‌ای باز کنید.

نظر شما