شناسهٔ خبر: 22101912 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هدفم روشن است

جهانبخش: گلزنی‌ام بدون برنده شدن آلکمار کمکی به من نمی‌کند

R7858/P35350/S3,27,28/CT10

ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار هلند با اعلام روشن‌ بودن هدفش در فصل جاری گفت: گلزنی‌ام در صورت برنده نشدن آلکمار کمکی به من نمی‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم آلکمار در بازی نهم اردویژه هلند با درخشش علیرضا جهانخبش توانست 3 بر صفر از سد اوترخت بگذرد و انتقام شکست در مرحله پلی‌آف فصل گذشته را که منجر به عدم کسب سهمیه اروپایی شد را بگیرد. جهانبخش در این بازی ضمن گلزنی 2 پاس گل هم داد تا ستاره آلکماری‌ها در آفاس باشد.

ملی‌پوش ایرانی در این رابطه به سایت هواداران باشگاه آلکمار گفت: بازی خوبی انجام دادیم و شانس‌های زیادی را خلق کردیم تا به پیروزی 3 بر صفر دست یافتیم. ما این اتفاق را در قالب کار تیمی بسیار عالی انجام دادیم که نشان‌دهنده پیشرفت تیم آلکمار بود.

جهانبخش درباره بازی هفته هشتم اردویژه برابر خرونیخن که با تساوی یک - یک و گلزنی او پایان یافت اظهار داشت: در هفته گذشته هم به ویژه در نیمه‌اول خوب بازی کردیم. شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم اما بهره نبردیم. در ادامه خیلی هوشمند نبودیم و بازی را به حریف دادیم. 2 امتیازی را که می‌توانستیم به دست آوریم از دست دادیم. در بازی با اوترخت هم یک بر صفر از حریف پیش‌ بودیم اما گل دوم و سوم را هم زدیم.

ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار در خصوص زنده بودن خاطره شکست 3 بر صفر فصل گذشته برابر اوترخت در مرحله پلی‌آف اردویژه جهت کسب سهمیه لیگ اروپا گفت:  بله، بله. سرمربی به ما گفت که آن بازی را بسیار آسان واگذار کردیم. بازی که نباید آن‌طور می‌شد. این‌بار تمرکز خود را تا پایان بازی حفظ کردیم. این بازی تا اندازه‌ای به معنای بازگشت ما بود. بازی فصل گذشته تا حدودی سخت و همراه با استرس زیادی بود. هر چند در آن بازی حضور نداشتم اما فشار قابل احساس بود.

جهانبخش درباره نقش کلیدی‌اش در پیروزی 3 بر صفر یکشنبه گذشته برابر اوترخت به سایت هواداران آلکمار می‌گوید: نه، نمی‌خواهم بگویم که این پیروزی از طریق من حاصل شد. ما همواره سعی در بازی گروهی داریم. اگر یک یا 2 بازیکن غایب باشند سایر بازیکنان باید جای آنها را پر کنند. امروز بازی خوبی انجام دادم اما فقط من نبودم. تعداد زیادی از بازیکنان آلکمار در این بازی خوب بودند. هر چند می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما نتیجه خوبی بود.

پس از یک شروع سخت، ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار تبدیل به بازیکن تاثیرگذار در طول هفته اخیر می‌شود. جهانبخش در این رابطه گفت: در هفته‌های اول خیلی در اهداف گل دخیل نبودم، البته در هفته‌های اخیر این روند خیلی بهتر شد و نقش‌ مهم‌تری در تیم پیدا کردم. اگر بخواهیم درباره خودم حرف بزنم گلزنی یا پاس گل هدف نیست. تا زمانی که در زمین هستیم باید کاری که به من محول شده را انجام دهم. باید برای پیروزی تیم مبارزه کنم. در هفته‌های اخیر این کار همراه با گلزنی و پاس گل‌ها انجام شد. امیدوارم که این روند را ادامه دهم.

ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار یکی از باارزش‌ترین بازیکنان فصل گذشته اردویژه هلند با به ثمر رساندن 10 گل و 9 پاس گل بود. او پس از 8 بازی فصل جاری این رقابت‌ها  2 گل زده و 4 پاس گل داده است. جهانبخش در واکنش به این موضوع خاطرنشان کرد: همان‌طور که سال گذشته هم گفتم هدفم روشن است. می‌خواهم بهتر از فصل قبل از لحاظ آماری باشم، البته من وابسته به تیم هستم و صادقانه بگویم گلزنی و پاس گل تا زمانی که پیروز نشویم کمکی به من نمی‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما