شناسهٔ خبر: 22101602 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مدیر آموزش و پرورش دنا استعفاء داد

گروه اجتماعی: مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا استعفاء داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سپهدار مجلسی‌نژاد، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا که در ۱۷ بهمن ۹۲ سکان مدیریتی این اداره را تحول گرفته بود بعد از ۴ سال روز گذشته، یکم آبان‌ماه از سمت خود استعفاء داد.
وی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن تایید استعفاء خود، گفت: استعفاء کتبی نداده‌ام اما به آموزش و پرورش استان اعلام کردم که دیگر نمی‌توانم در این شهرستان خدمت کنم.
مجلسی‌نژاد در خصوص علت استعفایش از مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا، بیان کرد: پس از چند سال در عرصه خدمت به شهرستان دنا به آموزش و پرورش استان اعلام کردم که کسان دیگری وارد این عرصه شوند.
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا  ابراز کرد: بخاطر اینکه عرصه خدمت را برای جوانان مهیا کنیم از مدیت خود استعفاء دادم البته روزگار همین است که  گهی زین به پشت و گهی پشت به زین.
مجلسی‌نژاد در پاسخ به این سؤال که استعفای شما پذیرفته شد؟ اضافه کرد: فردا چهارشنبه، سوم آبان‌ماه ساعت 9 مراسم تودیع و معارفه ما برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، قبل از وی سید علی‌اکبر هاشمی، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز از سمت خود استعفاء داده بود.
لازم به ذکر است که هادی زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد قبل از این در نشست مجمع فرهنگیان استان از تشکیل کارگروهی برای بررسی و تغییر بعضی از مدیران خبر داده بود.

نظر شما