شناسهٔ خبر: 22101359 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

دانشجویان سفیران معرفتی انقلاب اسلامی هستند

کانون خبرنگاران نبأ: فرمانده سپاه ناحیه سراب در مراسم آغازین طرح سه روزه ولایت در دانشکده علوم پزشکی سراب، گفت: دانشجویان بسیجی سفیران معرفتی انقلاب اسلامی هستند و کلاس‌های طرح ولایت در راستای بصیرت‌افزایی آنهاها صورت می‌گیرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سرهنگ پاسدار محمد صبحی، فرمانده سپاه ناحیه سراب در مراسم آغازین طرح سه روزه ولایت در دانشکده علوم پزشکی سراب گفت: هدف اصلی دشمنان شبه‌افکنی و تشویش اذهان عمومی و ایجاد تردید در بین جوانان نسبت به تعالیم روح‌بخش قرآنی و اسلامی است.
وی فضای مجازی را مهم‌ترین ابزاری عنوان کرد: دشمنان برای هدف قرار دادن جوانان از آن استفاده می‌کنند و اولویت اصلی و مهم آنها تخریب روحیه ملی و پاشیدن بذر نفاق و ناامیدی در جامعه است.
صبحی افزود: دانشجویان بسیجی سفیران معرفتی انقلاب اسلامی هستند و کلاس‌های طرح ولایت در راستای بصیرت‌افزایی آنهاها صورت می‌گیرد.
عباس مجدی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی سراب در مورد اندیشه‌های ناب برگرفته از قرآن و تعالیم حیات‌بخش دینی، گفت: رفتار انسان‌ها برگرفته از اندیشه و تفکر بوده و در جامعه کنونی اصلاح دیدگاه‌های جامعه به خصوص در حوزه اخلاقی و عاطفی اهمیت فراوانی دارد.
وی با بیان اینکه دانشجویان باید بتوانند مشارکت فعالانه‌ای در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی داشته باشند، تأکید کرد: در مباحث معرفت‌شناسی دانشجویان باید نقادانه و عالمانه و با عقل و منطق به معرفت برسند و مفاهیم را به دیگر اقشار جامعه انتقال دهند.
در ادامه حجت‌الاسلام محمدعلی تجلائی از نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه اردبیل ضمن تشریح فلسفه وجودی انسان و مقامات عالیه در پیشگاه خداوند، گفت: نباید اجازه دهیم تا فضاهای مجازی و فیلم‌های ماهواره‌ای ذهن و فکر ما را تخریب و گناه را بر وجود ما مستولی کند.
وی یادآور شد: انسان هرگاه به مرتبه‌ای برسد که گناه او را نیازارد در واقع به مرتبه شهید دست یافته و بالاتر از شهید نیز مقام فاتح است که هم گناه او را نمی‌آزارد و هم انسان‌ها را ارشاد و هدایت می‌کند.
جواد عباس‌زاده

نظر شما