شناسهٔ خبر: 22100627 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار ورامین:

ناوگان اتوبوس رانی ورامین نیاز جدی به بهسازی و نوسازی دارد

ورامین- فرماندار ورامین با اشاره به فرسودگی تعداد زیادی از ناوگان حمل و نقل اتوبوس رانی این شهرستان، گفت: ناوگان اتوبوس رانی ورامین نیاز جدی به بهسازی و نوسازی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا یوسفی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص بازدید از خطوط تولید مینی بوس و اتوبوس، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۱۴۰۰ مینی‌بوس و اتوبوس در حال فعالیت در خطوط مختلف درون شهری و برون شهری هستند و به صورت شبانه‌روزی به مردم خدمت می رسانند.

فرماندار ورامین با اشاره به فرسودگی تعداد زیادی از ناوگان حمل و نقل اتوبوس رانی ورامین گفت: بهسازی و نوسازی ناوگان اتوبوس رانی ورامین نیاز جدی این ناوگان بوده و به عزم جدی مسئولان شهرستانی و دولتی نیاز دارد.

وی افزود: در این بازدید قرار شد تا مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین با برگزاری جلسه مشترک با معاون فروش و معاون اداری مالی شرکت های تولید کننده اتوبوس و مینی بوس، مقدمات نوسازی ناوگان فرسوده ورامین را فراهم کند.

بر اساس این گزارش، فرماندار ورامین روز گذشته به همراه  رضا کارخانه معاون امور عمرانی فرمانداری ، علی خانی رئیس شورای اسلامی این شهرستان، حسن خوانساریان مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین و رئیس تعاونی مینی بوس داران با مدیرعامل شرکت های تولیدی مینی بوس و اتوبوس دیدار و از خطوط تولیدی بازدید کرد.

نظر شما