شناسهٔ خبر: 22100386 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

موحد:

سلامت اجتماعی جامعه در گرو مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی است

گروه اجتماعی: رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه تهدید مفاسد اقتصادی باید جدی گرفته شود، گفت: سلامت اجتماعی جامعه در گرو مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان دیروز دوشنبه، 1 آبان در جمع قضات دادگاه‌های تجدید نظر استان کرمان گفت: همانگونه که مفسدان اقتصادی بی‌رحمانه در حال غارت اموال و منافع عمومی هستند، دستگاه قضائی نیز با شدت و قاطعیت تمام جلوی غارتگران بیت‌المال خواهد ایستاد.
وی با بیان اینکه پای تعدادی از مدیران و کارکنان سیستم بانکی در پرونده‌های کلان مفاسد اقتصادی در استان کرمان باز است، افزود: چندین سال است که جامعه با تهدید مفاسد اقتصادی مواجه است و رهبر معظم انقلاب نیز به موقع تذکرات لازم را در این زمینه صادر کرده‌اند.
وی با تأکید بر اینکه بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مقابله با مفسدان اقتصادی یک جهاد همه‌جانبه را می‌طلبد خطاب به قضات استان کرمان با بیان اینکه تهدید مفاسد اقتصادی باید جدی گرفته شود، تصریح کرد: سلامت اجتماعی جامعه در گرو مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی است.
موحد تأکید کرد: با همکاری دستگاه قضائی و طی یکسری اقدامات اطلاعاتی از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی استان اقدامات مناسبی در زمینه مقابله و مبارزه با مفاسد اقتصادی در حال انجام است.
منبع: روابط عمومی دادگستری استان کرمان

نظر شما