شناسهٔ خبر: 22099736 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

تبریک سرمربی تیم ملی به نوجوانان ایران

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران که این روزها خارج از کشور در مرخصی به سر می‌برد در جدیدترین پیام فیسبوکی خود به نتایج درخشان نوجوانان ایران حاضر در جام جهانی 2017 هند اشاره و به اعضای این تیم تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

در پیام سرمربی پرتغالی آمده است: «اکنون زمان آن است که تیم ملی زیر 17 سال را به خاطر نمایش فوق‌العاده‌شان مورد ستایش قرار دهیم. تبریک به تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی. بازیکنان جوان ایرانی کیفیت و آینده بی‌نظیر خودشان را نشان دادند و سرمربی این تیم، عباس چمنیان، با کار بی‌نظیر خود باعث این اتفاق و پیشرفتشان شد. با درنظر گرفتن تمام سختی‌ها، منابع و شرایط متفاوت، شکست در برابر تیمی مثل اسپانیا در مرحله یک‌چهارم نهایی برای تیم ایران پیروزی محسوب می‌شود و باعث افتخار هواداران و کسب پرستیژ بین‌المللی برای فوتبال ایران است... تبریک دوباره به تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی.»

تیم نوجوانان ایران در بازی مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی زیر 17 سال با نتیجه 3 بر یک مغلوب اسپانیا قهرمان جام ملت‌های نوجوانان اروپا شد و با وجود شایستگی از راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی بازماند.

تمجید AFC

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC در گزارشی با تمجید از عملکرد تیم زیر 17 سال ایران به بررسی کارکرد این تیم در جام جهانی زیر 17 سال پرداخت. این سایت طی گزارشی درباره تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران نوشت: کار تیم فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی زیر 17 سال به نظر به پایان رسید اما این تیم می‌تواند آینده‌ای داشته باشد که در آن در صدر تیم‌ها قرار بگیرد. با این که ایران در یک‌چهارم نهایی جام جهانی زیر 17 سال مقابل ‌اسپانیا 3 بر یک شکست خورد، اما یکی از بهترین و موفق‌ترین تورنمنت‌های خود را پشت سر گذاشت. آنها در راه رسیدن به هشت تیم برتر جهان، کمترین اشتباه را داشتند و رکورد سه پیروزی را قبل از مقابله با مکزیک بر جای گذاشتند. مکزیک هم که در سه دوره اخیر به نیمه‌نهایی راه یافته بود، مغلوب ایران شد. حالا سرمربی این تیم عباس چمنیان حق دارد نگاهی مثبت و امیدوارانه به آینده تیمش داشته باشد.

نظر شما