شناسهٔ خبر: 22098075 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اعطای تندیس سازمان مشتری مدار به سازمان منطقه آزاد انزلی

صاحب‌خبر -

به گزارش دوشنبه شب ایرنا به نقل از این روابط عمومی ، بنا بر این گزارش سازمان منطقه آزاد انزلی در راستای رسیدن به نهادهای پویا بر اساس استانداردهای متعدد بین المللی مدیریتی مانند شناخت مشتری و شناسایی انتظارات مشتریان، تعریف رضایتمندی مشتری و فرآیند ایجاد رضایت در مشتری، و ارتقای سطح رضایتمندی و رسیدن به وفادارسازی مشتریان؛ در این اجلاس حضور یافت و با پایش و بررسی صورت گرفته تندیس هفتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری کشور را دریافت نمود.
در محیط تجاری امروز ، منطقه آزاد انزلی متشکل از فعالان اقتصادی داخلی و بین المللی، ساکنان بومی و نهادهای دولتی است و مشتریان به عنوان عضو فعال و تأثیرگذار در کلیه فعالیت های تجاری-خدماتی به شمار می روند که پایش رضایتمندی مشتریان در ادامه مسیر خدمات رسانی از اهمیت زیادی برخوردار است و در این میان با توجه به تغییرات بنیادین علوم نوین مدیریت در کسب و کار ' رضایتمندی مشتری و بهره گیری از بازاریابی نوین' و همچنین آشنایی و الگوبرداری از کشورهای صنعتی توسعه یافته به منظور بهره گیری از مدیران دانش بنیان، استادان برجسته کشوری و بین المللی در حوزه(CRM( Customer Relationship Management این سازمان فعالیت های خود را حول CRM متمرکز نموده است.
شرکت در کارگاه های آموزشی و مذاکره با فعالان اقتصادی کشور که در این اجلاس حضور یافته بودند از جمله فعالیت های جانبی معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری و دیگر نماینده سازمان منطقه آزاد انزلی در این اجلاس بود.
اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری با هدف معرفی و قدردانی از پیشگامان این عرصه با حمایت مرکز آموزش مدیریت دولتی سازمان اداری استخدامی کشوری و لشگری، مجلس شورای اسلامی و مجموعه QAL کشور انگلستان و با حضور مدیران و صاحبان صنایع از بخش های دولتی و خصوصی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا؛ منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد ایران در حاشیه دریای خزر است . کشورهای حاشیه دریای خزر، ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای جنوب شرقی عمده بازارهای صادرات و واردات محصولات از طریق منطقه آزاد انزلی هستند.
قرار گرفتن در مسیر کریدور بین المللی شمال - جنوب، دارابودن موقعیت ویژه در زمینه ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر، همجواری با بنادر آستراخان و لاگان در روسیه، راسنودسک در ترکمنستان، اکتائو در قزاقستان و باکو در آذربایجان، دسترسی از طریق راه های مناسب، به بازارهای مصرف کشورهای CIS، نزدیکی به فرودگاه بین المللی رشت از جمله مزایای منطقه آزاد انزلی است.
مزایای قانونی همچون امکان ثبت، مالکیت و مشارکت سرمایه گذاران خارجی تا میزان 100 درصد در منطقه، امکان فعالیت بانکها و موسسات مالی - بیمه ای در این منطقه، معافیت مالیاتی 20 ساله بر درآمد و دارایی از تاریخ بهره برداری هرگونه فعالیت اقتصادی، وحدت مدیریت در ارائه کلیه خدمات به سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی، اقدامات سازمان در خصوص خلق مزایا و معافیت های جدید برای فعالان اقتصادی - تولیدی، فعالیت بورس کالای منطقه، رونق فضای تجاری با اجرای مصوبه کالای همراه مسافر و برگزاری پانزدهمین اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای حاشیه دریای خزر زمینه ساز رونق فضای کسب و کار در محدوده منطقه شده است.
6030

انتهای پیام /*

نظر شما