شناسهٔ خبر: 22097612 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازیکن ملوان انزلی:

دست‌نشان تبحر خاصی در آوردن تیم‌ها به لیگ برتر دارد

مدافع تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: نادر دست‌نشان متخصص آوردن تیم‌های لیگ یکی به لیگ برتر است و با وی در پایان فصل به لیگ برتر صعود خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

مهیار نوری امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از انزلی با بیان اینکه ملوان با برنامه‌تر از ایرانجوان بود، اظهار کرد: پیش از بازی به خوبی نقاط ضعف و قوت حریف را آنالیز کردیم و به همین دلیل در طول 90 دقیقه با برنامه و حساب‌شده بازی کردیم، متاسفانه در یک صحنه و بر روی پنالتی که مرتکب شدم گل تساوی را دریافت کردیم و بعد از آن نتوانستیم دوباره به گل برتری دست پیدا کنیم.

وی گفت: یک امتیاز جلوی تیم با انگیزه ایران جوان در زمین حریف نتیجه بدی نیست و امیدواریم در ادامه راه با پیروزی در دیدارهایمان دل هواداران را شاد کنیم.

مدافع تیم ملوان با بیان اینکه به دلیل مصدومیت هفت هفته از میادین به دور بودم، افزود: هنوز با مصدومیت دست به گریبانم اما به تیم ملوان تعهد دارم و با درد هم برای این تیم بازی می کنم، با توجه به اینکه بعد از مصدومیت تنها چهار جلسه تمرین با تیم داشتم از عملکردم در دو بازی که برای ملوان انجام دادم رضایت نسبی دارم و امیدوارم هر چه سریع‌تر به شرایط ایده‌آل و آرمانی برگردم.

وی با بیان اینکه پیروزی در جام حذفی می‌تواند باعث افزایش روحیه تیمی ملوان شود، تصریح کرد: دیدار سختی مقابل استقلال خوزستان لیگ برتری داریم لیکن با توجه به حضور هوادارانمان در انزلی به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم و امیدواریم با پیروزی مقابل استقلال، به جمع هشت تیم پایانی راه پیدا کنیم.

نوری با بیان اینکه ملوان از مربی بزرگی سود می برد، گفت: ملوان با یک بازی کمتر در مکان یازدهم جدول قرار دارد لیکن فاصله با بالای جدول بسیار نزدیک است و تنها با یک برد از دیدار عقب‌افتاده، می‌توانیم تا رده چهارم صعود کنیم.

بازیکن ملوان انزلی اظهار کرد: هواداران به حق از ملوان انتظار بالایی دارند ولی نباید فراموش کرد که ملوان از سرمربی بزرگی برخوردار است و نادرخان، بارها و بارها سابقه صعود به لیگ برتر با تیم های مختلف را دارد، مطمئن هستم که در پایان فصل به لیگ برتر که جایگاه اصلی ملوان است صعود خواهیم کرد.

انتهای پیام /ی

برچسب‌ها:

نظر شما