شناسهٔ خبر: 22097402 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار گلستان در دیدار با احزاب اصلاح طلب استان:

توسعه استان با همکاری احزاب تسریع می شود

خبرگزاری شبستان: استاندار گلستان با تاکید بر جایگاه احزاب در رشد و پیشرفت جامعه، گفت: احزاب می توانند فضایی آرام برای کار و تلاش در استان ایجاد کنند و توسعه استان با همکاری احزاب تسریع می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سید مناف هاشمی، استاندار گلستان، عصر امروز(یکم آبان) در دیدار با نمایندگان احزاب اصلاح طلب استان با اشاره به امنیتی که امروز در جمهوری اسلامی ایران حاکم است، گفت: حضور حداکثری مردم و برکت وجود علما و روحانیت زمینه ایجاد امنیت را در کشور و استان فراهم آورده و موجب گردیده ایران اسلامی اقتدار خود در جهان را حفظ نماید.

 

وی مشی دولت را اعتدال دانست و افزود: مشارکت، همدلی و تدبیر می تواند زمینه پیشرفت را فراهم آورد و باید در صحنه های مختلف حضور مردم را جدی گرفت و برای آنان نقش سازی کرد.

 

هاشمی یادآور شد: امروز سرمایه گذارانی هستند که به دلیل برخی مسائل، فضای سرمایه گذاری خود را خارج از این استان قرار داده اند و در آنجا ایجاد اشتغال کرده اند و ما باید از وجود تمامی گلستانی ها در مسیر پیشرفت استان استفاده نماییم.

 

استاندار گلستان با تاکید بر جایگاه احزاب در رشد و پیشرفت جامعه گفت: احزاب می توانند فضایی آرام برای کار و تلاش در استان ایجاد کنند و توسعه استان با همکاری احزاب تسریع می شود.

 

هاشمی خاطر نشان کرد: برای توسعه استان امروز دست تمامی گروه های سیاسی را به گرمی می فشاریم چرا که در اصول همه در سایه نظام جمهوری اسلامی هستیم و با کسی مشکل نداریم.

 

وی افزود: نقطه نظرات احزاب را در حوزه اجرایی مورد توجه قرار می دهم و در حوزه مدیریتی تلاش می کنیم با ایجاد کمیسیون انتصابات و توجه به شاخص هایی که مورد توجه ریاست محترم جمهوری بوده است و از آن جمله می توان به نزدیکی نگاه به دولت، شایستگی، نگاه تحولی، ارتباط با مردم، توجه به بانوان، اقوام و حقوق شهروندی است، مد نظر خواهد بود.

 

هاشمی با اشاره به محرومیت های استان، تصریح کرد: گلستان پتانسیل های خوبی دارد و باید با استفاده از ظرفیت هایی همچون رفع موانع تولید، ایجاد کارخانه ها، زنده کردن کارخانه، جذب سرمایه گذار، ایده ها و تفکر جدید روند توسعه استان را تسریع نماییم.

 

وی یادآور شد: مراحل تشکیل خانه احزاب تقریباً نهایی شده و پیش بینی لازم برای فضا و امکانات آن صورت کرده و بزودی خانه احزاب ایجاد خواهد شد.

 

لازم به ذکر است در این دیدار نمایندگان احزاب اصلاح طلب دغدغه های خود را با استاندار گلستان پیرامون مسائل توسعه و نقش احزاب در میان گذاشتند.

 

نظر شما