شناسهٔ خبر: 22097055 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

مراسم معرفي بهترين‌هاي فيفا 2017 (پوشش زنده)

مراسم معرفي برترين‌هاي دنياي فوتبال در سال 2017 فرصتي دوباره براي رونمايي از چهره‌هاي شاخص فوتبال است.

صاحب‌خبر -

19:31- مسي بعد از نيمار و قبل از رونالدو به سالن رسيد و با استقبال گسترده هوادارانش رو به رو شد.

19:24- نيمار زودتر از دو نامزد ديگر وارد سالن محل برگزاري مراسم شد. فيلم ورود او را ببينيد.

 

19:22- يوسين بولت، اسطوره دووميداني دنيا به محض ورود به سالن در اظهاراتي از انتخاب خودش پرده برداشت: هر 3 نامزد نهايي عالي هستند اما شخصا رونالدو را انتخاب مي‌کنم چون با گل‌هاي موثرش رئال را به قهرمان فصل گذشته لاليگا و ليگ قهرمانان تبديل کرد و البته خودش هم آقاي گل شد. توانايي در اوج ماندن او تحسين‌برانگيز است.

19:17- در زير مي‌توانيد فيلم انتقال جايزه بهترين‌هاي سال به لندن را مشاهده کنيد.

 

19:16- ساعت‌ها پيش از شروع مراسم چهره‌هاي سرشناس فوتبال که اسامي آنها بين نامزدها و مدعوين قرار دارد، به طرق مختلف راهي لندن شدند تا در شب پرستاره فيفا حضور داشته باشند. چهره‌هايي همچون کريستيانو رونالدو، دني آلوز با لباس عجيبش، سرخيو راموس، آندرس اينيستا، ليک مارتنز و کارلي لويد 2 نامزد بخش زنان و حتي ويکتوريا لوپايريوا سفير جام جهاني 2018 روسيه در مراسم حضور خواهند داشت.

19:15- اين دومين سالي است که فيفا جايزه بهترين‌هاي فوتبال جهان را با عنوان جايزه «The Best» ارائه مي‌کند و امسال در بخش مردان کريستيانو رونالدو، ليونل مسي و نيمار به عنوان نامزدهاي نهايي معرفي شده‌اند و از ميان آنها رونالدو به دليل افتخاراتي که فصل گذشته به همراه رئال مادريد کسب کرد (قهرماني در لاليگا و ليگ قهرمانان اروپا) بيشترين شانس را دارد. همچنين نفرات برتر بخش‌هاي مختلف از جمله بهترين مربي نيز مشخص خواهند شد. در اين بخش زين‌الدين زيدان، ماسيميليانو آلگري و آنتونيو کونته با هم به رقابت مي‌پردازند.

نظر شما