شناسهٔ خبر: 22096558 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

????? ??? ? ???? ?? ?????? ?????

?????? ??????? ????? ?? ???? ?????? ???? ????? ??? ??? ???? ??? ????. ?????? ?? ???? ?? ??? ??????? ????? ????? ??? ???! ???? ?? ???? ?? ?????? ???? ??????????? ???? 9 ??? ??????? ???? ??? ? ?? ?????? ???? ? ??????? ????? ?? ????? ???? ???

صاحب‌خبر -

چرا بعضي تيم ها در ابتدا در جام حذفي شرکت مي کنند و به يک باره از جام حذفي کنار مي کشند؟ به اعتقاد من بايد قانوني اجرا شود که براساس آن تيم ها يا اصلا در جام حذفي شرکت نکنند و يا اگر حضور پيدامي کنند حق انصراف نداشته باشند تا ديگر تيم ها نسبت به اين قضيه متضرر نشوند. درحال حاضر جام حذفي با بي عدالتي پيگيري مي شود.


دو مدافع خارجي در تمرين پرسپوليس

دو بازيکن خارجي در تمرين روز پنج شنبه پرسپوليس شرکت کردند. " سکو برت " از کشور مالي و " آلتا مير هيرمارتين " از کشور برزيل دو مدافع وسطي بودند که براي تست شدن در تمرين پرسپوليس شرکت کردند.


استيل آذين واگذار يا منحل مي شود

مديرعامل سرمايه گذاري استيل آذين گفت: به دنبال کسب نتايج ضعيف و صرف هزينه هاي کلان باشگاه استيل آذين واگذار يا منحل مي شود.
عيسي رضايي در گفت وگو با فارس اظهار داشت: درحالي هدف مالک باشگاه استيل آذين از تأسيس و تزريق منابع مالي قابل توجه ايجاد روحيه نشاط بين جوانان بود که به دنبال کسب نتايج ضعيف، واگذاري يا انحلال اين باشگاه در دستور کار مالک آن قرار گرفت.

وي ادامه داد: ابتدا مقرر بود اين باشگاه بعد از مدتي بتواند خود را اداره کند، اما در قبال شرايط حاکم بر فوتبال که قيمت بازيکنان و هزينه ها را به شدت افزايش داده است، همچنين شرايط اقتصادي فعلي منجر شده که برخي بازيکنان اين باشگاه در برابر دريافت مبالغ قابل توجه در زمين راه بروند به همين دليل به مالک باشگاه استيل آذين پيشنهاد انحلال يا واگذاري داده شد تا سرمايه صرف شده در اين باشگاه در بخش ديگري به کار گرفته شود.


کريمي، مهدوي کيا و اکبرپور تست مي شوند
مصدوميت هاي پي در پي بازيکنان استيل آذين در بازي هاي ليگ برتر و جام حذفي باعث شده تا استيل آذيني ها در هر بازي ترکيب اصلي خود را تغيير دهند. در حال حاضر مصدوميت ميلاد زنيدپور برطرف شده و اين بازيکن 25 دقيقه در بازي برابر عمران کيش به ميدان رفته است اما همچنان علي کريمي، مهدي مهدوي کيا، سياوش اکبرپور، مهرزاد معدنچي و ماتيوس مصدوم هستند.
مهدوي کيا، اکبرپور و کريمي با بررسي هاي انجام شده و تمرينات ويژه تا حدودي آماده شده اند و طبق اعلام کادر پزشکي امروز مورد آزمايش و تست فني و پزشکي قرار مي گيرند و در صورتي که مشکلي نداشته باشند در ديدار با شاهين بوشهر استيل آذين را همراهي خواهند کرد.


جدايي ميثاقيان از شهرداري تبريز
سرمربي تيم فوتبال شهرداري تبريز با خداحافظي از بازيکنان اين تيم و توافق دوستانه با مسؤولان اين باشگاه از اين تيم جدا شد. اکبر ميثاقيان که مدتي به دليل خونريزي معده در بيمارستان بستري بود و حتي به همين دليل در تمرينات قبل از بازي اين تيم در جام حذفي حضور نداشت، پس از جام حذفي به همين بهانه دو روز با ميرمعصوم سهرابي مديرعامل شهرداري تبريز جلسه گذاشت و خواستار جدايي از اين تيم شد. مديرعامل شهرداري تبريز ابتدا با درخواست سرمربي تيم خود موافقت نکرد اما توصيه پزشکان به ميثاقيان براي بهبود وضعيت او باعث شد تا در توافقي دوستانه طرفين قطع همکاري کنند.


ابراهيم عبدا... مورد تاييد جلالي قرار نگرفت
ابراهيم عبدا... که مدتي بود با تيم فولاد خوزستان در حال تمرين بود، با وجود اينکه در اوايل حضورش توانسته بود نظر مجيد جلالي را جلب کند، از تمرينات اين تيم ديپورت شد.
اين بازيکن اهل توگو در ادامه حضور خود در تمرين فولاد با مصدوميت روبرو شد و بعد از درمان پاي مصدوم خود نتوانست در تمرينات روند مثبتي از خود نشان دهد و به همين دليل جلالي عذر وي را خواست.


ابراهيم زاده: تماشاگران ليزر به چشم گردان مي انداختند
منصور ابراهيم زاده سرمربي موفق ذوب آهن در گفتگو با تلويزيون ورزشي عربستان سعودي از انداختن اشعه ليزر به چشمان دروازه بان تيم خود شهاب گردان در جريان ديدار ذوب آهن و الهلال در ورزشگاه ملک فهد رياض (ملعب الاصحرا) پرده برداشت و گفت: دروازه بان ما هيچگاه وقت کشي نمي کرد و اگر اعتراضي نيز داشت مربوط به انداختن نور ليزر توسط برخي از تماشاگران ورزشگاه رياض به چشمان خود بود.
وي که با سوالي درباره ابراز علاقه مندي عربستاني ها براي حضور محمدرضا خلعتبري در ليگ اين کشور روبه رو شده بود با بيان اين مطلب که تيم هاي عربستاني براي خريد خلعتبري بايد با مقامات باشگاه ذوب آهن تماس بگيرند گفت: در تيم ذوب آهن صميميت حرف اول را مي زند و من به عنوان مربي با بازيکنان خود دوست هستم و اين پيروزي ها حاصل اين دوستي ها و نظم تيمي بوده است.

ابراهيم زاده افزود: ما براي صعود به عربستان آمده بوديم و تمام تلاش ها براي رسيدن به فينال ليگ قهرمانان آسيا صورت گرفته بود که خوشبختانه به آن نيز نائل شديم.
وي ضمن رضايت از پذيرايي سعودي ها در مدت اقامت تيم ذوب آهن در عربستان ادعاهاي تلويزيون ورزشي عربستان مبني بر وقت کشي بازيکنان تيمش را در ديدار برگشت رد کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما