شناسهٔ خبر: 22094650 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی:

۱۰۰ کاروان زیارت اولی استان کرمانشاه به حرم مطهر رضوی اعزام شدند

R41347/P1377/S6,1188/CT12

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از تشرف ۱۰۰ کاروان زائر زیارت اولی از محرومان استان کرمانشاه به مشهد مقدس در طی ۹ ماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به‌نقل از آستان‌نیوز، مصطفی خاکسار قهرودی خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان را یکی از رسالت‌ها و اهداف مهم نمایندگی‌های آستان قدس رضوی در استان‌های کشور معرفی و اظهار داشت: آستان قدس رضوی تاکنون زمینه سفر 4 هزار و 400 زائر محروم زیارت اولی استان کرمانشاه را در قالب 100 کاروان به مشهد مقدس فراهم کرده است.

وی ادامه داد: آستان قدس رضوی همزمان با فرا رسیدن ماه مهر و آغاز مدارس، 3 هزار و 200 بسته لوازم التحریر در استان کرمانشاه میان محرومان و نیازمندان توزیع کرده است.

خاکسار خاطرنشان کرد: همچنین نمایندگی این آستان مقدس در استان کرمانشاه به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بیش از یک هزار جلد کتاب علمی و آموزشی را تهیه و به کتابخانه، دانشگاه‌ها و مراکز علمی این استان اهدا کرده است.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی عیادت از بیماران نیازمند، راه‌اندازی کارگروه خواهران رضوی، حمایت از 450 خانوده محروم، آغاز اقدامات محرومیت زدایی در مناطق مرحوم، سرکشی و شناسایی محرومان‌های روستا و دهستان، تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان و ....  را از دیگر فعالیت‌های آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه معرفی کرد.

خاکسار گفت: همچنین در سال جاری 300 جهادگر رضوی در قالب 6 گروه جهادگر سلامت، دندانپزشکی، پزشکی، تأسیسات، عمرانی و... به مناطق محروم استان کرمانشاه اعزام شده و به نیازمندان خدمت‌رسانی کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما