شناسهٔ خبر: 22094473 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد:

بازی در گرگان همیشه سخت است/ تمرکز کردیم و پیروز شدیم

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: بازی امشب بازی بسیار خوبی بود و بازی در گرگان همیشه سخت است اما تمرکز کردیم و پیروز شدیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، فرزاد کوهیان امشب پس از پیروزی تیمش برابر تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بازی امشب بازی بسیار خوبی بود و بازی در گرگان همیشه سخت است.

وی ادامه داد: گرگان هوادارانی دارد که بسکتبال را به خوبی می‌فهمند و کامل با تیمشان حرکت می‌کنند و در بازی امشب هم فشار بسیار زیادی روی تیم ما بود اما خوشبختانه تمرکز بازیکنمان که بهتر شد توانستیم بازی را کنترل کنیم و پیروز شدیم.

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: گرگان بازیکنان جوانی دارد و کاری که در این شهر طی چند سال گذشته انجام شده این است که در رده‌های پایه تیم‌های بسیار خوبی را به مسابقات فرستاده و حتی مقام‌های خیلی خوبی را کسب کردند و این اقدام باعث می‌شود گرگان در آینده در بسکتبال موفق شود.

کوهیان در خصوص تیمش بیان کرد: خوشبختانه حمایتی که دانشگاه آزاد از بسکتبال می‌کند به نظر می‌رسد می‌توانیم در آینده‌ای نزدیک به شرایط خوب گذشته برسیم.

وی اضافه کرد: ما کمی دیر برای مسابقات آماده شدیم و شرایطمان برای شروع مسابقات به هیچ عنوان مناسب نبود و در شرایط فعلی آرام آرام در حال برگشت به جایگاه خوب خودمان هستیم.

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در خصوص بازی بعد تیمش برابر تیم پتروشیمی ماهشهر که روز پنجشنبه برگزار خواهد شد و شهرداری گرگان در این روز استراحت خواهد کرد، گفت: قرارگیری برابر تیم پتروشیمی خیلی سخت است و فکر می‌کنم برای این بازی باید شرایط خاص و ویژه‌ای را در نظر بگیریم و امیدوارم بتوانیم با تمرکز خوب پیروز میدان شویم.

انتهای پیام/ی

نظر شما