شناسهٔ خبر: 22093972 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

می‌توانستیم پیروز شویم/ هیئت‌مدیره با جذب بازیکن خارجی مخالفت کرد

گرگان- سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه در دیدار مقابل دانشگاه آزاد می‌توانستیم پیروز میدان باشیم یادآور شد که هیئت‌مدیره با جذب بازیکن خارجی مخالفت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید زمان حسینی شامگاه دوشنبه پس از شکست خانگی شهرداری گرگان مقابل دانشگاه آزاد در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دانشگاه آزاد تیم خوبی است و باید این برد را به آنها تبریک بگویم، از تماشاگران تشکر می‌کنم و بازیکنان هم در حد توان خود زحمت کشیدند.

وی افزود: فکر می‌کنم دو دقیقه آخر در هر بازی گریبان ما را می‌گیرد، ما باید روی پرتاب‌های پایانی و همچنین پنالتی‌ها دقت بیشتری کنیم اما نمایش بهتری نسبت به دو دیدار نخست داشتیم.

حسینی در خصوص تکروی‌های عدنان دورقی در این دیدار گفت: بازیکنان شوتیست زمانی که تحت فشار قرار می‌گیرند به دنبال زدن شوت‌های سه امتیازی هستند تا از فشار خارج شوند، من فکر می‌کنم عدنان دورقی بازی به بازی بهتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه تصمیم گیرنده نهایی در تاکتیک‌های تیم من هستم، یادآور شد: اینجا من تصمیم گیرنده هستم و اگر کسی حرف من را گوش ندهد نیمکت نشین خواهد شد و در صورت تکرار باید بازی را از جایگاه تماشاگران تماشا کند.

بازیکنان گرگانی آینده روشنی دارند

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص درخشش حشایار علی اکبری بازیکن جوان و گرگانی تیمش، خاطرنشان کرد: بازیکنان جوان من در هر بازی بهتر می‌شوند، این بازیکنان جوان چند بازی دیگر به میدان بروند آینده روشنی خواهند داشت.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا جذب بازیکن خارجی توسط باشگاه شهرداری گرگان قطعی شده است یا خیر، اظهار کرد: شهرداری گرگان هیچ دستوری برای جذب بازیکن خارجی به ما نداده است، سازمان فرهنگی ورزشی گرگان موافق جذب بازیکن خارجی بود اما هیئت مدیره این اجازه را نداده است.

وی یادآور شد: ما برای جذب بازیکن خارجی تقاضا داده‌ایم و منتظر جواب می‌مانیم، زیرا تیم شهرداری گرگان به بازیکن خارجی نیاز دارد.

وی در خصوص دیدار آینده شهرداری گرگان مقابل پتروشیمی بندرامام، گفت: از هیچ تیمی نمی‌ترسیم و باز هم به بازیکنان جوان خود میدان می‌دهیم، باید ایرادات‌مان را برطرف کنیم تا شرمنده تماشاگران نشویم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های شهرداری گرگان و دانشگاه آزاد در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بعدازظهر دوشنبه در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۷۲ بر ۶۸ دانشگاه آزاد همراه بود.

نظر شما