شناسهٔ خبر: 22093680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال رقم خورد؛

سومین شکست پیاپی شهرداری گرگان/ بوسه بر قعر جدول

گرگان - تیم شهرداری گرگان در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال برای سومین بار پیاپی شکست خورد تا همچنان در قعر جدول جای داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، بعدازظهر دوشنبه تیم شهرداری گرگان در سالن امام خمینی (ره) و در حضور حدود دو هزار تماشاگر میزبان تیم دانشگاه آزاد بود که ۶۸ به ۷۲ نتیجه را واگذار کرد.

تیم شهرداری گرگان در کوارترهای دوم و چهارم ۲۲ بر ۱۹ و ۱۱ بر ۱۰ پیروز شد، کوارتر اول را ۱۳ به ۲۱ واگذار کرد و کوارتر سوم در امتیاز ۲۲ برابر شد.

سید زمان حسینی سرمربی شهرداری گرگان در این دیدار تیمش را با ترکیب اولیه سعید صالحی، محمد شهریان، عدنان دورقی، ساسون آبرامیان و مسعود سلیمانی وارد میدان کرد و در آن سو تیم دانشگاه آزاد با سرمربیگری فرزاد کوهیان و ترکیب اولیه علی باهران، رضا لطفی، عرفان نساج پور، حامد سهراب نژاد و رسول مظفری در میدان حاضر بود.

قضاوت این دیدار بر عهده صادق قنبری به عنوان سرداور و شهرام کرمی و مهران کیش به عنوان داوران اول و دوم و محمدرضا صندق دار بود و نظارت آن را ورژ آبکاریان بر عهده داشت.

تیم شهرداری گرگان در پایان هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با کسب سه باخت و مجموع سه امتیاز در مکان هشتم جدول قرار دارد.

نماینده گرگان در هفته چهارم استراحت دارد و در هفته پنجم مهمان پتروشیمی بندرامام خواهد بود.

نظر شما