شناسهٔ خبر: 22093439 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دومین نمایشگاه اقتصاد و سرمایه در همدان افتتاح شد

R41405/P1377/S6,75/CT11

دومین نمایشگاه اقتصاد و سرمایه همزمان با دوازدهمین نمایشگاه الکامپ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، دومین نمایشگاه اقتصاد و سرمایه همزمان با دوازدهمین نمایشگاه الکامپ با حضور معاون اقتصادی استاندار، مدیرکل اقتصاد و دارایی و مسئولان استانی افتتاح شد.

این نمایشگاه با رویکرد بانکداری، بورس، بیمه، سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال با مشارکت استانداری همدان، سازمان بورس، بانک‌های دولتی و خصوصی، سرپرستی بیمه‌ها، اتاق بازرگانی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، مالیات، گمرک و برخی ادارات کل و سازمان‌ها، صنعتگران و تولیدکنندگان از یک تا 5 آبان ماه 96 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان همزمان با نمایشگاه الکامپ در حال برگزاری است.

این نمایشگاه از یکم تا پنجم آبان ماه و در فضایی بالغ بر 5 هزار متر‌مربع، در سالن‌های ابن سینا، الوند و هگمتانه‌ شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان میزبان بازدیدکنند‌گان است.‌

در زمان برگزاری نمایشگاه، دومین همایش اقتصاد و سرمایه نیز با حضور معاون وزارت اقتصاد و دارایی، استاندار همدان و جمعی از مسئولان در سالن همایش شرکت نمایشگاه‌های برگزار می‌شود.

دوازدهمین دوره نمایشگاه تخصصی الکامپ همزمان با دومین نمایشگاه آموزشی و خدمات آموزشی و دومین همایش و نمایشگاه اقتصاد و سرمایه همه‌روزه از ساعت 10 تا 13 و 16 تا 20 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان میزبان بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/

نظر شما