شناسهٔ خبر: 22093403 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سردار مومنی:

پلیس با افزایش مطالبات و توقعات مردم باید خدمات را افزایش دهد

جانشین فرمانده ناجا گفت: پلیس باید در زمانی که مطالبه و توقعات مردم افزایش می‌یابد تلاش خود را بیشتر و میانگین حضور خود را کمتر کند همچنین باید ضمن افزایش رسیدگی به درخواست‌های مردم با جدیت کار را دنبال کنیم.

صاحب‌خبر -
پلیس با افزایش مطالبات و توقعات مردم باید خدمات را افزایش دهد
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «اسکندر مومنی» جانشین فرمانده ناجا در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان قزوین ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های صورت گرفته در برقرای نظم و امنیت اظهار داشت: یکی از بزرگ‌ترین ماموریت‌های ما که طی چند سال اخیر به سازمان اضافه شده، افتخار خدمت به زائران اربعین حسینی است.

این مقام ارشد انتظامی کشور افزود: قدرت نرم جهان اسلام و تشیع یک قدرت بسیار بزرگ است، تقریبا در هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که حدود سه یا چهار میلیون نفر از یک کشور به یک کشور دیگر از دو یا سه گذرگاه عبور کنند و پلیس این افتخار را دارد که با تمام توان خدمتگزار زائران اربعین حسینی باشد و این یکی از ماموریت‌های موردی، جاری، غیر ذاتی و دائمی پلیس کشور است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه ناجا از نظر ماموریت، ارتباط با مردم و جغرافیا، گسترده‌ترین سازمان در کشور است بیان داشت: کار در نیروی انتظامی گسترده و سخت است و نظارت‌های ستادی صورت گرفته از استان‌ها برای ارزیابی و قضاوت دقیق از عملکرد فرماندهی انتظامی می‌باشد.

سردار مومنی با اشاره به اینکه خوشبختانه قزوین جزء استان‌های برتر در ارزیابی بوده است، ادامه داد: بی‌تردید تمام کارهایی که پلیس انجام می‌دهد برای رضایت مردم، جامعه، فرمانده معظم کل قوا و در نهایت خداوند تبارک و تعالی است.

این مقام ارشد انتظامی کشور عنوان کرد: استان قزوین در زمینه کاهش وقوع جرایم عمومی رتبه خوبی را در کشور داراست و میانگین مجموعه جرایم استان کاهش قابل توجهی طی چند سال اخیر داشته است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مجموعا شاخص‌ها در تمام ابعاد بهبود داشته و معایبی هم که در نظارت ستادی احصاء شده باید با همت بالا و تلاش جمعی رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه نرخ رشد جرایم در استان پائین است یادآور شد: ظرفیت مردم متدین استان خوب است و با این ظرفیت، رو به جلو خواهیم رفت و برای تامین امنیت مردم تلاش بیشتری می‌کنیم.

سردار مومنی در خصوص راه‌اندازی مرکز فوریت‌های پلیسی 110 عنوان کرد: باوجود آنکه در قانون اشاره‌ای به راه‌اندازی پلیس 110 در کشور نشده است اما پلیس به صورت خودجوش وظیفه خود دانست تا در راستای پاسخگویی به مطالبات و خدمتگزاری به تمام اقشار مختلف مردم کشورمان اقدام کند.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه امروزه مطالبه مردم از پلیس بیشتر شده تصریح کرد: پلیس وظیفه دارد در زمانی که مطالبه و توقعات مردم افزایش می‌یابد تلاش خود را بیشتر و میانگین حضور خود را کمتر کند همچنین باید ضمن افزایش رسیدگی به درخواست‌های مردم با جدیت کار را دنبال کنیم.

پلیس متناسب با افزایش مطالبات و توقعات مردم باید خدمات را افزایش دهد

وی به انتخاب مسیر درست در انجام وظیفه و ماموریت‌ها اشاره و تاکید کرد: نکته‌ای که همواره تکرار می‌کنیم صحت آماری است چرا که آمار، مبنای داوری، قضاوت، برنامه‌ریزی و اختصاص بودجه و اتبار است.

سردار مومنی در پایان گفت: انشاالله با تلاش همه عزیزان، شاهد افزایش احساس امنیت و ارتقای آن و کاهش جرایم در جامعه باشیم.
 
انتهای پیام/ 241

نظر شما