شناسهٔ خبر: 22093262 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

متکان:

جذب حداکثری و جوانگرایی از اولویت‌های جدی بسیج اساتید تهران بزرگ است/ پیگیری سیاست‌های بسیج اساتید کشور

مسئول بسیج اساتید تهران بزرگ گفت: سیاست‌های بسیج اساتید کشور ابلاغ شده که جوانگرایی و جذب حداکثری را در اولویت قرار خواهیم داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مراسم معارفه علی اکبر متکان به عنوان مسئول بسیج اساتید تهران بزرگ عصر امروز (دوسنبه) در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.

متکان در این مراسم با بیان اینکه بسیج اساتید تهران بزرگ سیاست‌های ابلاغی سازمان بسیج اساتید کشور را اجرا می‌کند و مجری سیاست هاست، گفت: سیاست‌های بسیج اساتید کشور ابلاغ شده و 14 موضوع مهم در آن مورد تاکید قرار گرفته است که ما آنها را پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: یکی از اولویت‌های ما برای اجرای این سیاست‌ها جذب است.

متکان ادامه داد: جوانگرایی یکی از سیاست‌های دیگر بسیج اساتید است که ما در بسیج اساتید تهران بزرگ به این مسئله توجه جدی خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم نسل دوم و سوم انقلاب وارد عرصه شوند.

وی موضوع شبکه بندی در بسیج اساتید را بسیار مهم دانست و افزود: باید پتانسیل عظیمی که در دانشگاه ها وجود دارد را شبکه بندی و سامان دهی کنیم تا بتوانیم از آنها برای کمک به دولت، نظام و مردم استفاده کنیم.

متکان تاکید کرد: کشور نباید در عرصه مدیریتی از جوانان و نخبگان بی بهره باشد و امیدواریم با همت همه اساتید و دلسوزان نظام و انقلاب برای شکوفایی بسیج اساتید و نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما