شناسهٔ خبر: 22091324 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

آنتونیو کاسانو مدعی شد:

می‌‌توانستم مریخی و هم‌تراز مسی باشم اما خودم نخواستم!

خبرگزاری تسنیم

مهاجم سابق رم می‌گوید اگر قدر استعداد و توانایی‌های فنی‌اش را می‌دانست الان بازیکنی در حد و اندازه‌های فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، آنتونیو کاسانو این روزها به دلیل نداشتن، اوقات را در کنار همسر و فرزندش سپری می‌کند اما این باعث نشده است که رسانه‌های ایتالیایی او را از یاد ببرند و فرصت گرفتن مصاحبه‌های خواندنی و جالب با مهاجمی که تقریباً در تمام تیم‌های بزرگ کالچو منهای یوونتوس بازی کرده است را از دست بدهند.

این بار شبکه رای‌اسپورت به سراغ مهاجم جنجالی و دردسرساز سابق تیم ملی ایتالیا رفته است و «فنت‌آنتونیو» چیزهای جالبی به این شبکه ایتالیایی گفته است.

کاسانوی 35 ساله که چندی پیش تأکید کرد هنوز بازنشسته نشده است و منتظر دریافت پیشنهادی مناسب است، گفت: من آدم مشکل‌‌سازی هستم انقدر که هرگز نمی‌توانم پیش‌بینی کنم با چه حالتی قرار است از خواب بیدار‌شوم.  من می‌توانستم که در یک سیاره دیگر بازی کنم اما مشکلم این بود که دوست نداشتم تمرین کنم و می‌خواستم هر طوری که دوست دارم غذا بخورم و اینطور شد که خودم را نابود کردم. من در بهترین باشگاه‌های دنیا، رئال مادرید، اینتر و میلان بازی کردم. اگر سر دیگری روی این بدن بود، می‌توانستم مانند مریخی‌ها بازی کنم، می‌توانستم مثل لیونل مسی، نیمار و دو سه نفر دیگری باشم.

کاسانو در ادامه گفت که نسل جدید ستاره‌های سری آ نتوانسته‌اند او را تحت تأثیر قرار دهند. او تأکید کرد: من و فرانچسکو توتی داخل خیابان‌ها بازی می‌کردیم، بین ماشین‌های پارک شده می‌دویدیم تا به توپ برسیم. امروز اما همه به شدت منظم و برنامه‌ریزی شده هست. همه با آیپد و بازی‌های ویدئویی می‌آیند. فوتبال برای آنهایی که در این حرفه هستند نباید یک سرگرمی باشد بلکه باید با اشتیاق و لذت آن را بازی کنند. به نظر من فوتبال ایتالیا دچار افت بزرگی شده است، چون همه چیز در نظم خلاصه شده و خبری از استعداد نیست. تماشای بازی‌های سری A حوصله مرا سر می‌برد و من ترجیح می‌دهم که بازی پسرهایی که در پارک بازی می‌کنند را تماشا کنم.

نظر شما