شناسهٔ خبر: 22090615 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

حجت الاسلام یوسفی:

برگزیدگان جشنواره مدهامتان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند+اسامی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از معرفی برگزیدگان دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -
حجت الاسلام مراد یوسفی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: دوازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» چهارمحال و بختیاری در هفت رشته حفظ کل، حفظ 20 جزء، قرائت، ترتیل و صحت اذکار نماز ویژه آقایان و 2 رشته حفظ کل و قرائت ویژه بانوان برگزار شد که برگزیدگان این جشنواره امروز اول آبان اعلام شد.
وی افزود: اسامی برگزیدگان دوازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» در چهارمحال و بختیاری به شرح زیر است؛

بخش آقایان؛
رشته قرائت: 
رضا فتاحی میلاسی از کانون فرهنگی هنری پویش شهرستان لردگان، محمد اسدی و حسن میرزایی از کانون فرهنگی هنری شهید جهان آرا از شهرکرد به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
رشته ترتیل: 
رسول شاهسون از کانون فرهنگی هنری نیکان شهرستان سامان رتبه اول، صادق حیدری از کانون فرهنگی هنری ثارالله رتبه دوم و محمد حسین حسینی از کانون فرهنگی هنری مصباح الهدی شهرستان شهرکرد موفق به کسب رتبه سوم شد.
رشته اذان: 
مهدی صادقی از کانون فرهنگی هنری نورالهدی شهرستان فارسان، حجت الله سیفی پور از کانون فرهنگی هنری شهدا شهرستان بروجن و ابوالفضل محمدی از کانون فرهنگی هنری معراج شهرستان شهرکرد به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
رشته حفظ کل: 
امیر رفیعی از کانون فرهنگی هنری قائم و امیرحسین حسینی هر دو از شهرستان شهرکرد به ترتیب موفق به کسب رتبه های اول و دوم شدند.
رشته حفظ 20 جزء: 
محمدامین مسلمی از کانون فرهنگی هنری ضیافت از شهرستان بروجن رتبه اول و عرفان وجدی از کانون فرهنگی هنری ثارالله شهرستان شهرکرد رتبه دوم را کسب کردند.
رشته اذکار نماز: 
محمد فتاحی از کانون فرهنگی هنری پویش شهرستان لردگان و محمدجواد کیانی از کانون فرهنگی هنری عرش شهرستان کیار به طور مشترک رتبه اول، حسن مردانی از کانون فرهنگی هنری موسی بن جعفر (علیه السلام) از شهرستان فارسان و سپهر صادقی از شهرکرد به طور مشترک رتبه دوم و محمدرضا ویسی از کانون فرهنگی هنری پویش شهرستان لردگان رتبه سوم را کسب کردند.

بخش بانوان؛
رشته قرائت: 
محبوبه کریمیان از کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت و هاجر زیلایی از شهرستان شهرکرد به ترتیب موفق به کسب مقام های اول و دوم شدند.
رشته اذکار نماز: 
مریم مظاهری و محدثه اکبری از کانون فرهنگی هنری هلال شهرستان سامان به ترتیب رتبه های اول و دوم و رقیه باقری از شهرستان شهرکرد رتبه سوم را کسب کردند.

نظر شما