شناسهٔ خبر: 22087651 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

آناج گزارش می‌دهد؛

کاهش اعضای تیم «رباط کریم» کریمی/ آقای گل به تمرینات برگشت + عکس

مهاجم گلزن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پس از گذراندن دوران مصدومیت خود به تمرینات این تیم بازگشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، رضا خالقی‌فر که در هفته‌های ابتدایی لیگ شانزدهم به جمع آبی و زرد پوشان تبریز ملحق شد، از زمان حضورش در گسترش فولاد یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم بوده و همواره گل‌های حساسی را به ثمر رسانده است که این عامل سبب شد تا وی جزو اولین نفرات تمدیدی نماینده تبریز در فصل نقل و انتقالات باشد.

نکته قابل توجه اینکه عملکرد خالقی‌فر در لیگ هفدهم به مراتب بهتر از فصل گذشته بوده بطوریکه او تا بدین جای کار و علیرغم اینکه چند بازی را نیز به علت مصدومیت از دست داد اما با 4 گل زده آقای گل گسترش فولاد محسوب می‌شود و از این گذشته آبی و زرد پوشان هر دو پیروزی خود را در لیگ مدیون گل‌های 3 امتیازی این بازیکن هستند.

از سویی در مورد تأثیرگذاری این مهاجم شمالی و اصالتاً مازندرانی بایستی اذعان داشت غیبت او در دو بازی اخیر شاگردان کریمی در لیگ برتر بسیار مشهود بود تا جایی که گسترش فولاد در این دیدارها برابر تیم‌های پیکان و سپاهان در امر گلزنی ناکام ماند.

اما خبر خوش برای گسترشی‌ها در آستانه دیدار مقابل اکسین البرز این است که بهترین گلزن آنها - همانگونه که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید - به تازگی به تمرینات گروهی ملحق شده و طبق اعلام پزشک این تیم، در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند در بازی روز جمعه به میدان برود.

بدین ترتیب فیروز کریمی که پس از بر عهده گرفتن هدایت گسترش فولاد از وضعیت مصدومان پرشمار این تیم شاکی بوده و به کنایه از آنها با عنوان «تیم رباط کریم» یاد کرده است، با اضافه شدن این بازیکن می‌تواند مشکلات خط حمله تیمش را برطرف نموده و نفس راحتی بکشد.

خاطرنشان می‌شود دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و اکسین البرز در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور روز جمعه - 5 آبان ماه - از ساعت 14:30 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار خواهد شد.




نظر شما