شناسهٔ خبر: 22083569 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نظر مثبت فراکسیون زنان مجلس به حضور اردکانیان در دولت دوازدهم

صاحب‌خبر -

فاطمه ذوالقدر روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به جلسه امروز اعضای فراکسیون زنان مجلس با رضا اردکانیان وزیر پیشنهادی نیرو گفت: اعضای فراکسیون زنان در این جلسه بر استفاده از نیروهای متخصص جوان و زنان توانمند در وزارت نیرو تاکید داشتند، همچنین اعضا خواستار توجه ویژه به مساله آب بعنوان یک مساله ملی شدند.
وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی نیرو نیز در این جلسه برنامه های آتی خود را برای وزرات نیرو برای نمایندگان تشریح کرد که مورد استقبال اعضای فراکسیون قرار گرفت.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعضای فراکسیون زنان مجلس پس از این جلسه نظر مثبت خود را برای حضور رضا اردکانیان در دولت دوازدهم به عنوان وزیر نیرو اعلام کردند.
ذوالقدر افزود: قرار است منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز در جلسات فراکسیون زنان مجلس حضور یابد ولی هنوز زمان حضور وی مشخص نشده است.
به گزارش ایرنا، رییس جمهوری شنبه هفته جاری در نامه ای رضا اردکانیان را به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو و منصور غلامی را به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس معرفی کرد و نامه معرفی رییس جمهوری روز گذشته یکشنبه به مجلس اعلام وصول شد.
جلسه رای اعتماد وزیران پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری و نیرو یکشنبه هفته آینده برگزار می شود.
سیام**9121 خبرنگار: سمیه لاری
انتشار: کتایون لامع زاده

انتهای پیام /*

نظر شما