شناسهٔ خبر: 22082491 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

دستور ویژه فرمانده پلیس کربلا برای اربعین

گروه بین‌الملل: فرماندهی پلیس کربلا از صدور دستورالعمل‌های ویژه منظور تشدید نظارت و کنترل‌ امور در آستانه مراسم میلیونی زیارت اربعین حسینی خبر داد.

صاحب‌خبر -
دستورالعمل فرماندهی پلیس کربلا در آستانه اربعین
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «الغد پرس»؛ احمد علی زوینی؛ فرمانده پلیس کربلا با صدور بیانیه‌ای از صدور دستورالعمل‌های ویژه برای تمامی ایست‌‌بازرسی‌های خارج از شهر در آستانه فرارسیدن زیارت میلیونی اربعین و تأکید بر اجرای دقیق این دستورالعمل‌های صادر‌شده توسط پلیس خبر داد.

در این بیانیه آمده: به منظور حفظ سلامتی زائران و شهروندان، ورود کامیون‌های حامل مواد غذایی به کربلا تنها پس از بررسی و کنترل دقیق از سوی پایگاه‌های بهداشتی واقع در مراکز ایست‌بازرسی امکان‌پذیر خواهد بود.

فرماندهی پلیس کربلا اعلام کرد: ماشین‌های حامل‌ مرغ زنده و تخم مرغ به منظور جلوگیری از انتقال بیماری‌های طیور به انسان‌، تنها پس از کسب مجوز از مراکز دامپزشکی استان‌های مبدأ، اجازه ورود به کربلا پیدا خواهند کرد.

براساس این بیانیه، ورود دام زنده نیز تنها پس از معاینه دقیق از سوی مراکز مربوطه امکان‌پذیر است و از ورود کامیون‌های روباز حامل گوشت قرمز به استان کربلا ممانعت به عمل می‌آید.

فرماندهی پلیس کربلا تأکید کرد: ممنوعیت ورود برخی از لوازم الکتریکی قدیمی یا جدید با مصرف انرژی بالا که بر سیستم الکتریکی تاثیر منفی می‌گذارد و نیز ورود لوازم آتش‌زا در این مدت به دلیل ایجاد خطر و وحشت زائران از دیگر موضوعاتی است که در این دستورالعمل بر آن تأکید شده است/.

نظر شما