شناسهٔ خبر: 22080853 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

محسن رضایی:

درباره موضاعات موشکی با احدی مذاکره نخواهیم کرد/دشمن از نفوذ ایران در منطقه هراسان و نگران است

سرلشگر رضایی گفت: با توجه به این که امریکا از رهبری و مردم ایران نا امید و مایوس شده است در روابط دیپلماتیک هم نتوانست به اهداف خود برسد و من مطمئن هستم که این شکست ها در آینده نیز پی در پی خواهد بود و موفقیتی به دست نخواهند آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره حملات اسرائیل به سوریه به انقلاب نیوز گفت: این حملات ناشی از سیاست های امریکا و رژیم صهیونیستی است که متحدان ما در منطقه را هدف قرار داده است. آنها از نفوذ ایران در منطقه هراسان و نگران هستند.

وی گفت: دشمنان اسلام وقتی دیدند که داعش نتوانست کاری را برای آنها پیش ببرد در پی این شدند که با برنامه های مختلف هدف شوم خود را دنبال کنند که حمله به سوریه و علم کردن مهره سوخته ای مثل مسعود بارزانی از جمله این کارها بوده است.

سردار رضایی افزود: حملات رژیم صهیونیستی دنباله همان شکست هایی است که در اقلیم کردستان اتفاق افتاد و می خواهند با این کار شکست های مفتضحانه خود در جبهه های مختلف مقاومت را جبران کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به این که امریکا از رهبری و مردم ایران نا امید  و مایوس شده است در روابط دیپلماتیک هم نتوانست به اهداف خود برسد و من مطمئن هستم که این شکست ها در آینده نیز پی در پی خواهد بود و موفقیتی به دست نخواهند آورد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه مصداق بارز "عدو شود سبب خیر" همین سخنرانی ترامپ بود تصریح کرد: اقداماتی که امریکایی ها انجام داده اند تمام ایرانی ها، حتی افرادی که مخالف نظام هستند را متحد و به کار بردن خلیج عربی به جای خلیج فارس همه را ناراحت و عصبانی کرد.

وی ادامه داد: همه متوجه این شدند که چراغ سبزهایی که امریکایی ها به مخالفین نظام و اسلام نشان می دهد چیزی جز فریب و دغل کاری نیست و ماهیت امریکا نشان داده است که امریکا برای ایران کاری انجام نمی دهد.

رضایی با انتقاد شدید از سیاستمداران امریکایی مبنی به درخواست دوباره مذاکره درباره موشک های سپاه نیز گفت: ما نه تنها درباره این موضوع با احدی مذاکرده نمی کنیم بلکه اگر در مسئله هسته ای هم با مشکل مواجه بشویم فعالیت های خود را در این زمینه ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما