شناسهٔ خبر: 22079188 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

مطالبه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از بیمه‌ها ۶۲۰ میلیارد تومان است

اصفهان - معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مطالبه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از بیمه‌ها ۶۲۰ میلیارد تومان است.

صاحب‌خبر -

علیرضا یوسفی در گفتو گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فقط در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بالغ بر ۶۲۰ میلیارد تومان مطالبه انباشته از بیمه‌ها داریم و تخصیص‌های دولتی هم وضع چندان منظم و مطلوبی ندارد.

وی بیان داشت: به واسطه حجم بسیار بالای بدهی بیمه ها و همچنین عدم تخصیص یارانه های سلامت در نیمه اول سال جاری، دانشگاه های علوم پزشکی شاید در بدترین وضعیت مالی در چهار سال اخیر قرار گرفته اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: نه هر روز بلکه هر ساعت پیگیر دریافت مطالبات و تخصیص‌های دانشگاه از هر منبع ممکن هستیم و حتی به عنوان یک کار غیر معمول درخواست وام هم کرده‌ایم.

وی گفت: ما هم مدیون و هم شرمنده همکاران خود و نیز شرکت های دارویی، تجهیزاتی و خدماتی بیمارستان ها هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: وزارتخانه از همه طرق ممکن درگیر مطالبات دانشگاه ها هستند و البته در این زمینه اخبار مثبتی به ما رسیده است لذا امیدواریم مقداری از بدهی بیمه ها ظرف چند روز آینده وصول شود.

یوسفی با بیان اینکه امیدوارم در روزهای آینده اخبار خوشی به همه همکاران بدهیم، گفت: کارانه پزشکان و پرسنل که در مهرماه موفق به پرداخت نشدیم، ظرف چند روز آینده به حساب آنها واریز خواهد شد.

وی بیان داشت: از اوایل سال قبل کوشیدیم اگر عقب افتادگی را جبران نکردیم، حداقل نظم در پرداخت داشته باشیم و ماهی یک کارانه بدهیم لکن متاسفانه دو ماه است این نظم نیز به ناچار دچار اختلال شده اما به لطف خدا جبران می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:‌ طرح تحول خدمت بزرگی به مردم و فرصت گرانبهایی برای نظام سلامت و دوران پر رونقی برای همکاران بوده و خواهد بود.

وی گفت: امیدواریم هر چه زودتر مشکلات کاهش یابد و مردم بخصوص اقشار محروم و کم درآمد در دریافت خدمات مورد نیاز با کمبودی مواجه نشوند.

نظر شما