شناسهٔ خبر: 22079048 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیش‌بینی حضور ۲ و نیم میلیونی مردم در پیاده‌روی اربعین

رئیس کمیسیون عمران مجلس از پیش‌بینی حضور ۲ و نیم میلیونی مردم کشورمان در پیاده روی ایام اربعین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: وجود زیرساخت‌ها و تاکید بر فراهم آمدن تمام امکانات در پیاده‌روی میلیونی اربعین، کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی را بر آن داشت تا ضمن برگزاری جلساتی در این خصوص پیگیر برخی از این مسائل باشد.

وی از پیش‌بینی حضور ۲ و نیم میلیونی مردم کشورمان در پیاده‌روی عظیم ایام اربعین خبر داد و افزود: با توجه به اینکه ۴ نقطه مرزی برای عبور و مرور زائران در نظر گرفته شده، برخی تمهیدات توسط وزارت راه و شهرسازی نیاز به مهیا شدن دارد.

رضایی با اشاره به مشکل نبود پارکینگ در شهر‌های مرزی و وضعیت جاده‌های منتهی به این مسیر، بیان کرد: تاکید ما به وزارت راه و شهرسازی این است که هر چه سریعتر جاده‌ها را تعریض و زمینه مهیا کردن پارکینگ در این نقاط را فراهم کند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر لزوم تامین امنیت و آرامش خاطر زائران در اربعین حسینی، اظهار داشت: بحث بیمه زائران، متعارف بودن قیمت بلیط اتوبوس‌ها، نظارت بر قیمت مصوب هواپیما‌ها و وضعیت آب شرب شهر‌های مرزی از دغدغه‌های کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بوده که مورد پیگیری واقع شده است.
انتهای پیام/ر

تامین امنیت زائران در اربعین حسینی

نظر شما