شناسهٔ خبر: 22079017 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

مطهري: اصلاً من اصلاح‌طلب نيستم

صاحب‌خبر -
گروه سیاسی جهان نيوز: علي مطهري، نماينده جنجالي مجلس اخيراً در گفت‌وگو با يك سايت خبري، بحران تازه‌اي براي فراكسيون اميد ايجاد كرده است. اين نماينده مجلس كه موفق شد با قرار گرفتن در ليست اميد به مجلس راه پيدا كند، دليل كناره‌گيري برخي چهره‌ها از فراكسيون اميد را به دليل برخي مصلحت‌سنجي‌هاي شخصي از آينده خود دانسته و گفته است كه «مثلاً خود من در ليست اميد بودم. آنها خودشان اسم مرا گذاشتند و من هيچ درخواستي نكردم. اصلاً من اصلاح‌طلب اصطلاحي نيستم و همه مي‌دانند. بعد كه وارد مجلس شديم، من مي‌توانستم بيرون بيايم و فراكسيون مجزايي تشكيل دهم.»

اين نماينده مجلس سپس به جدايي جنجالي چند نماينده تهران، پس از اخذ رأي نيز اشاره كرده و گفته است كه «از فراكسيون برخي افراد بودند كه اسم‌شان را به زور در ليست قرار دادند، يعني با فشارهاي مختلف از جاهاي مختلف اسم‌شان را در ليست اميد قرار دادند و رأي آوردند. اما به محض ورود به مجلس جدا شدند.»

اين گفته‌هاي علي مطهري در حالي است كه اين روزها عملكرد فراكسيون اميد با اعتراض هواداران جريان اصلاحات همراه شده و آنها سران اين جريان را به دليل قراردادن چهره‌هاي غيراصلاح‌طلب در ليست اميد مورد سرزنش قرار مي‌دهند و مي‌گويند كه از رأي به اين جريان دلسرد شده‌اند. 

نظر شما