شناسهٔ خبر: 22078544 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

امام جمعه طبس:

داعش نفس های آخرش را می‌کشد/ دنیا قدرت و عظمت سپاه را دیده است

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین مهاجریان مقدم با بیان این مطلب که داعش نفس های آخرش را می‌کشد، گفت: دشمن از ایران می‌ترسد، زیرا توانسته همه نقشه های شوم آنها را بر هم بزند و باید یقین داشته باشیم این بار هم آمریکا تو دهنی محکمی خواهد خورد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم مهاجریان مقدم در گفت وگو با خبرنگار"حوزه" در بیرجند در اشاره به اظهارات اخیر ترامپ علیه ملت ایران، اظهارکرد: درخصوص حرف های بی پایه و بی منطق رئیس جمهور آمریکا بر این نکته واقف هستیم که یاوه گویی های علیه نظام اسلامی از بدو انقلاب، از برنامه های همه سردمداران آمریکا بوده است.

وی ضمن اشاره به سخنی از امام راحل(ره) مبنی بر این که "آمریکا  هیچ غلطی  نمی تواند بکند" تصریح کرد: درتمام 40  سالی که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد، آمریکا تمام توانش را در امور مختلف همچون تبلیغاتی، تحریم و...، به کار گرفته و هیچ غلطی هم نتوانسته بکند.

امام جمعه طبس  با بیان این که در سخنی از امام خمینی(ره) آمده که "انقلاب اسلامی به دنیا صادر می شود"، تصریح کرد: بر کسی پوشیده نیست که علت این دست و پا زدن ترامپ و ملت آمریکا، به دلیل  افزوده شدن بر عظمت و جاذبیت انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین مهاجریان مقدم خاطرنشان کرد: دلیل این که مستکبرین، ایران هراسی و اسلام هراسی را در کارشان قرار دادند، به علت ضعف آنان است که بتوانند جلوی صادر شدن انقلاب را بگیرند.

امام جمعه طبس، مواضع ترامپ را از همان ابتدا بی منطق و دروغین دانست و یادآور شد: توهین  کردن، دلیل نقصان عقلی است حتی در هر موضعی که باشد. براساس اظهار نظرات روانشناس  آمریکا ترامپ بایستی تست مغزی شود.

وی در ادامه  با اشاره به سخنان ترامپ در سازمان ملل نیز، عنوان کرد: سازمان ملل که پشتیبان ملت ها است نباید به کسانی همچون ترامپ اجازه یاوه گویی بدهد، چرا که با اینگونه رفتارها، جایگاه سازمان ملل تنزل پیدا کرده و مردم نسبت به آن بی اعتماد می شوند.

حجت الاسلام  مهاجریان مقدم با اشاره به این که ترامپ، خلیج فارس را خلیج ع ر ب ی خوانده است، بیان کرد: این امر نشان دهنده آن است که وی تاریخ را نمی داند و از اسناد  بین المللی ناآگاه است وگرنه خلیج فارس، همیشه خلیج فارس بوده و خواهد بود.

وی با بیان این که روز به روز بر جنایت های آمریکا در منطقه افزوده می شود، اذعان داشت: آمریکا به وجود آورنده‌ داعش و جریان تکفیری است.

 امام جمعه طبس با تاکید بر این نکته که دنیا قدرت و عظمت سپاه را دیده است، متذکر شد: خدا را شاکریم که دشمن هرنقشه ای در این منطقه  خواسته پیاده کند با هوشیاری جمهوری اسلامی ایران نقش برآب شده است.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم با بیان این که داعش نفس های آخرش را می‌کشد، گفت: دشمن از ایران می‌ترسد، زیرا توانسته همه نقشه های شوم آنها را بر هم بزند و باید یقین داشته باشیم این بار هم آمریکا تو دهنی محکمی خواهد خورد.

وی با تاکید بر این که نباید هیچ گاه از مکر و حیله آمریکا غافل شویم، مطرح کرد: ما توانستیم سلطه‌ آمریکا را قطع کنیم و قدرتمند شدیم که همه‌ این پیشرفت‌ها دردوران تحریم بوده است.

انتهای خبر/

نظر شما