شناسهٔ خبر: 22077713 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

بلیت 30 هزارتومانی صدای هوادار را در می‌آورد!

براساس اعلام رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، بلیت فروشی دربی برعهده باشگاه پرسپولیس خواهد بود. سعید فتاحی با بیان این‌که بلیت فروشی دربی را باشگاه پرسپولیس انجام خواهد داد گفت: «در دربی 85 باشگاه پرسپولیس میزبان است و بر همین اساس بلیت فروشی این بازی بر عهده این باشگاه خواهد بود.»

صاحب‌خبر -

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: «دیروز یکشنبه طی جلسه‌ای پیرامون این موضوع، درباره ساز و کار بلیت فروشی توسط باشگاه پرسپولیس تصمیم‌گیری‌هایی شد.» در بازی برگشت هم استقلال میزبان است و بلیت‌فروشی آن مسابقه هم قاعدتا بر عهده باشگاه استقلال خواهد بود.این اتفاق در حالی قرار است بیفتد که در بازی پرسپولیس مقابل نفت تهران در جام حذفی، کمتر از یک ساعت مانده به آغاز این دیدار بلیت بازی در اختیار هواداران پرسپولیس قرار گرفت! نکته جالب این که بیش از هزار تماشاگر بلیت این مسابقه را با قیمت 20 هزار تومان پیش‌خرید کرده بودند، اما در ورزشگاه آزادی بلیت‌ها بنا به تصمیم مسئولان باشگاه پرسپولیس به قیمت 5000 تومان فروخته شد! با پندار خمارلو تماس گرفتیم تا او در این باره توضیحات لازم را بدهد که مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: «برخلاف آنچه سعید فتاحی اعلام کرده بود که بلیت فروشی در اختیار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است، در بازی با نفت در واقع این شرایط وجود نداشت و شما در این ارتباط با او صحبت کنید.در هر صورت تا آنجا که به ما مربوط می‌شد، به محض این که اجازه بلیت فروشی صادر شد، در عرض پنج دقیقه بلیت‌ها با قیمت مناسب در اختیار هواداران قرار گرفت و آنها وارد ورزشگاه شدند.در واقع نباید این‌طور باشد که فقط هزار هوادار بلیت را پیش‌خرید کنند و بقیه در ورزشگاه فروخته شود.

مطمئن باشید در عرض یک ماه طوری برنامه‌ریزی خواهیم کرد که هوادار با خرید بلیت حتی جایش هم در ورزشگاه مشخص باشد، مانند بیشتر کشورهای اروپایی که هوادار وقتی بلیت بازی را می‌خرد، می‌داند جایش در ورزشگاه کجاست و صندلی‌ها همه شماره‌گذاری شده است.»

از خمارلو درباره بلیت فروشی دربی سوال کردیم که او گفت: «دربی یک بازی خاص است و برای این بازی باید هماهنگی‌های لازم با شورای تأمین صورت بگیرد.

در این ارتباط طی یکی دو روز آینده جلسات هماهنگی لازم بین مسئولان برگزار خواهد شد و شرایط بلیت فروشی نیز مشخص می‌شود. از بنده درباره بلیت‌های 30 هزار تومانی برای دربی سوال شده است که باید بگویم هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و قیمت بلیت‌ها در هر بازی متفاوت است.

مثلا بازی با نفت چندان حساس نبود و در ابتدای هفته هم برگزار شد. به همین دلیل ما قیمت آن را به 5000 تومان کاهش دادیم تا هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند. ممکن است خلاف این اتفاق در بازی‌های خیلی مهم و آسیایی رخ دهد.»

نظر شما