شناسهٔ خبر: 22076896 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

آزمایشگاه در مدارس چهارمحال و بختیاری احداث می‌شود

گروه فرهنگی: مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: آزمایشگاه مرکزی در مدارس شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری احداث می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، بهروز امیدی امشب در شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه با کمبود نیروی انسانی مواجه است، اظهار داشت: سالانه هزار نفر از آموزش و پرورش استان بازنشسته می شوند اما تنها 400 نفر جایگزین آنها می‌شود.

وی با اشاره به افزایش شیب بازنشستگی فرهنگیان استان در چند سال گذشته افزود: آموزش و پرورش استان با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه است ضمن اینکه لازم است وضعیت معلمان حق‌التدریس نیز ساماندهی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیشرفت 80 درصدی سالن ورزشی آموزشگاه ابن سینا در بلداجی بیان کرد: این آموزشگاه تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

امیدی با اشاره به پیگیری احداث آزمایشگاه مرکزی در مدارس هر شهرستان خاطرنشان کرد: تقویت آموزش و پرورش سبب تسریع روند توسعه بخش‌های مختلف آن می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت بیش از 100 هزار دانش‌آموز در چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای استان، تصریح کرد: المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای با هدف ایجاد تحرک و نشاط در بین دانش‌آموزان در حال برگزاری است.

برچسب‌ها:

نظر شما