شناسهٔ خبر: 22076584 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

وزیر پیشنهادی نیرو: هیچ تصمیم فردی وسلیقه ای درباره مسائل محیط زیستی اتفاق نمی افتد

وزیر پیشنهادی نیرو با بیان این که اجرای طرح های مصوبی رهبر معظم انقلاب جز اولویت های وزارت نیرو است، گفت: هیچ تصمیم فردی، شخصی و سلیقه ای درباره بحث های محیط زیستی صورت نمی گیرد.

صاحب‌خبر -

 

رضا اردکانیان روز یکشنبه در تشریح نشست با اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: مهم ترین مسایلی که در نشست امروز کمیسیون انرژی مطرح شد، بحث تامین آب و برق مطمئن و پایدار بود که باید با همکاری نزدیک با نمایندگان مردم برچالش های موجود در این بخش ها غلبه کرد.

وی ادامه داد: در این عرصه مهم ترین برنامه در بخش مقابله با بحران های آبی ایجاد مکانیزم های لازم برای همکاری وسیع با مردم، نمایندگان مجلس، سازمان های مردم نهاد و دستگاه هایی است که در سازمان دولت هستند.

وی تصریح کرد: ظرفیت هایی که در وزارت نیرو وجود دارد به ویژه دربخش نیروی انسانی این وزارتخانه را قادر می کند که مسائل آبی را رفع کند و بحرانی در این بخش ایجاد نشود.

به گزارش خانه ملت،اردکانیان با بیان این که اجرای طرح های مصوبی مقام معظم رهبری جز اولویت های وزارت نیرو است، تصریح کرد: هیچ تصمیم فردی، شخصی و سلیقه ای درخصوص بحث های محیط زیستی صورت نمی گیرد و تیم های تخصصی برای بررسی طرح ها تجهیز می شوند.

نظر شما