شناسهٔ خبر: 22076283 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مبارز با آسیب‌های اجتماعی همسو با برنامه‌های اقتصاد مقاومتی قرار دارد

استاندار لرستان گفت: جوانان فرصت‌های بزرگی برای جامعه هستند که ایجاد امکانات و تسهیلات‌ورزشی برای آنها باید با

صاحب‌خبر -

استاندار لرستان گفت: جوانان فرصت‌های بزرگی برای جامعه هستند که ایجاد امکانات و تسهیلات‌ورزشی برای آنها باید با اولویت مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از لرستان، سید موسی خادمی در آئین افتتاح سالن ورزشی چند منظوره شهید مدافع حرم  رضا رستمی‌مقدم اظهار کرد: وجود جوانان به‌عنوان یک فرصت بزرگ باید بدرستی هدایت شود چراکه در غیر این‌صورت همین فرصت قابلیت تبدیل شدن به یک تهدید را خواهد داشت.

استاندار لرستان با تاکید بر ایجاد امکانات ورزشی به‌خصوص در مناطق محروم افزود: به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، پرداختن به نقاط حاشیه‌ای شهر و ایجاد فضاهای فرهنگی و آموزشی برای جوانان باید به‌درستی مدیریت شود.

وی با اشاره به اینکه مردم در این مناطق از امکانات لازم برخوردار نیستند، تصریح کرد: برای رفع این مشکل باید امکاناتی که معطل مانده به اجرا درآید و امکانات و تسهیلات لازم در این مناطق فراهم شود تا بتوان زمینه‌های رفاه در این مناطق حاشیه ای و محروم را فراهم کرد.

خادمی با تاکید بر اینکه شهرداری و شورای شهر برنامه‌هایی باید برای مناطق محروم شهر داشته باشند، افزود: مبارزه با آسیب‌های اجتماعی همپا و همسو با برنامه‌های اقتصاد مقاومتی قرار دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

نظر شما