شناسهٔ خبر: 22075998 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

از پشت‌پرده آرایشگاه‌های مختلط در تهران تا انتشار اسناد ترور جان اف کندی/ پربازدیدهای روز آخر مهر ۹۶

فرهنگ > رسانه - در آخرین روز مهرماه، اخباری درباره فاش شدن قریب‌الوقوع اسناد مرتبط با قتل جان اف کندی، رئیس جمهور آمریکا پربازدید بود.

صاحب‌خبر -

سخنان رهبر انقلاب که فرمودند: ذره‌ای‌ نشانه‌‌آقازادگی در مرحوم مصطفی‌خمینی نبود از مهمترین اخبار امروز بود. همچنین در سرویس سیاسی نقل قولی از مطهری پربازدید شد که گفت: قانون اساسی خوبی داریم اما مدام دورش می‎زنیم! همچنین خبر پربازدیدی گفت پای سریال سرزمین کهن به مجلس باز شد. در این سرویس هشدار مشاور رهبری هم پربازدید بود که گفت: گروه‌های تروریستی سوریه در حال تبدیل شدن به گروه‌های سیاسی هستند!

در گزارش پربازدید سرویس اقتصادی عنوان شد مردم دنیا این ۵ خودرو را بیشتر می‌پسندند. همچنین خبر دیگر این سرویس عنوان کرد سراتو ۱۰۴ میلیون تومانی بدون مشتری ماند. در این سرویس، گذاشتن شرط ایران برای فولکس‌واگن و بازارهای داخلی کشور خبر پربازدید بعدی بود.

در سرویس فرهنگی قربانی کردن عشق به پای قدرت در بازیِ مردان توانست مخاطبان را متوجه خود کند. همچنین در مطلب پربازدیدی بازیگر «شهرزاد» از دلایل افت فصل دوم سریال سخن گفت. همچنین بازیگر «من، ترانه ۱۵ سال دارم» در نقل قول پربازدیدی گفت: سینما هر روز بدتر از دیروز می‌شود!

برای مخاطبان سرویس جامعه مهم بود بدانند در آرایشگاه‌های مختلط چه می‌گذرد؟ نقل قول پربازدیدی از ابتکار هم در صدر مطالب نشست که گفته بود: رئیس‌جمهور  گفت از محیط ‌زیست برو، گفتم خدا را شکر! گزارشی درباره جولان گدایان شیک‌پوش در تهران هم پربازدید شد.

در پربازدیدترین خبر سرویس بین‌الملل، بغداد حمله به کنسولگری ایران در اربیل را محکوم کرد. همچنین سخن بامزه‌ای از رئیس سیا هم پربازدید بود: اگر «اون» مُرد، از من نپرسید! در این سرویس سخنی از ترامپ هم پربازدید بود که گفت: اجازه انتشار اسناد مرتبط با قتل کندی را می‌‌دهم!

مخاطبان سرویس طنز از دیدن کاریکاتور حسین شریعتمداری روی جلد شرق هم حسابی محظوظ شدند.

57231

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما