شناسهٔ خبر: 22075551 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

تغییر احتمالی استقلال و پرسپولیس برای دربی

دو تغییر احتمالی شفر برای دربی جابه‌جایی در خط میانی و حمله است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه 598، با برد استقلال مقابل نساجی به نظر می‌رسید شفر ترکیب ایده‌آلش را شناخته و برای بازی با پرسپولیس هم از همین نفرات استفاده می‌کند، ولی بعد از بازی در پاسخ به خبرنگاران گفت که تیمش برای بازی بعدی احتمالا 3 یا 4 تغییر خواهد داشت.

تمرینات روزهای آینده استقلال تاثیر زیادی در انتخاب ترکیب شفر دارد و بعید است این مربی از حالا در این مورد به جمع‌بندی نهایی رسیده باشد، ولی می‌توان ترکیب این تیم را با توجه به دو بازی قبلی و تفکرات این مربی حدس زد.


شفر از دروازه‌بان و خط دفاعش راضی است و به احتمال زیاد در این منطقه تغییری نخواهد داشت. حسین حسینی درون دروازه نمایش خوبی داشته و احتمالا رحمتی در شهرآورد هم روی نیمکت بنشیند. در خط دفاع زوج چشمی و مجید حسینی هم در حال حاضر بهترین انتخاب برای این نقطه است. وریا غفوری و زکی‌پور که مقابل نساجی عملکرد خیلی خوبی داشتند در کناره‌ها حاضر خواهند بود.


انتظار می‌رود استقلال در خط میانی تغییراتی داشته باشد. شفر برای بازی با نساجی از یک هافبک دفاعی استفاده کرد، ولی احتمالا مقابل پرسپولیس ترکیب دفاعی‌تری به زمین بفرستد. این دو بازی نشان داد فرشید باقری در ترتیب هافبک‌های استقلال از نورافکن جلوتر است و بخت بیشتری برای بازی کنار امید ابراهیمی در خط میانی دارد. با اضافه شدن احتمالی یک هافبک دفاعی بین جباروف و شجاعیان یکی باید از ترکیب خارج شود و بخت هافبک ازبک برای بازی کمتر است. در سمت راست به احتمال زیاد دوباره خسرو بازی می‌کند.


فرشید اسماعیلی مقابل نساجی به‌عنوان مهاجم دوم نمایش خوبی داشت و قطعا در ترکیب خواهد بود، ولی قربانی ممکن است جایش را به شهباززاده یا جابر انصاری بدهد. در این شرایط انتظار می‌رود برای شهرآورد دو تغییر داشته باشد.
 

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما