شناسهٔ خبر: 22074478 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

خانه کاراته استان کرمانشاه افتتاح شد

خانه کاراته استان کرمانشاه که به نام قهرمان کاراته جهان "سعید احمدی" نامگذاری شده است ، با حضور جمعی از مسئولان استان به بهره برداری و افتتاح رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد اسپورت، خانه کاراته استان کرمانشاه که به نام قهرمان کاراته جهان "سعید احمدی" نامگذاری شده است امروز 30 مهرماه با حضور جمعی از مسئولان استان به بهره برداری و افتتاح رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در مراسم افتتاحیه خانه کاراته اظهار داشت: سالن ورزشی ولایت که قرار است از این پس خانه کاراته کرمانشاه باشد جزو مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب می باشد.

سید ارسلان حسینی گفت: عملیات اجرایی این پروژه از سال 94 آغاز و امروز پس از حدود 2 سال آماده بهره برداری شده است.

وی خاطرنشان ساخت: خانه کاراته استان کرمانشاه در زمینی به مساحت یک هزار و 450 متر احداث شده و شامل رختکن ،سرویس بهداشتی ،قسمت اداری اداری می باشد.

حسینی اعتبار صرف شده برای ساخت این پروژه ورزشی را 17 هزار میلیون ریال ذکر کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه ادامه داد: امیدوارم با راه اندازی خانه کاراته استان کرمانشاه شاهد موفقیت های بیشتری از سوی ورزشکاران این رشته باشیم.

وی در پایان گفت: کاراته از جمله رشته هایی است که استان ما استعدادهای زیادی در آن دارد و انتظار می رود هیات کاراته بتواند با استفاده مطلوب از این سالن قهرمانان بیشتری را به جامعه ورزشی تحویل دهد.

 

نظر شما