شناسهٔ خبر: 22073781 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

لیگ یک؛ صبا 1 - شهرداری 1

نجات لحظه آخری شهرداری از شکست

ورزش 3

صاحب‌خبر -

شاگردان هومن افاضلی در لحظات آخر پیروزی را از دست دادند و برابر شهرداری تبریز به تساوی یک بر یک رسیدند.


به گزارش "ورزش سه"، مسابقات هفته دهم لیگ دسته اول امروز با دو بازی پیگیری شد که در یکی از آنها تیم‌های صبای قم و شهرداری تبریز از ساعت 15 امروز در ورزشگاه یادگار امام قم مقابل هم قرار گرفتند.

در نیمه اول این مسابقه هر دو تیم تنها یک موقعیت جدی داشتند ولی در نیمه دوم هر دو تیم تلاش بیشتری برای گلزنی انجام دادند که در نهایت عرفان بادی، بازیکن تعویضی صبای قم با شوت پای چپ از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه شهرداری، گل اول بازی را به ثمر رساند.

شاگردان سیروس دین‌محمدی که به دنبال جبران نتیجه بودند در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده روی ارسال از جناح راست زمین و ضربه سر امیر تهمورثی از مقابل تیرک دوم گل تساوی را زدند تا این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند.

صبای قم با این تساوی 9 امتیازی شد و با یک پله صعود به رده چهاردهم جدول صعود کرد و شهرداری با 6 امتیاز همچنان در رده هفدهم باقی ماند.

گفتنی است، سیروس دین‌محمدی سرمربی جدید شهرداری تبریز به دلیل صادر نشدن کارت نتوانست در این مسابقه روی نیمکت بنشیند و از روی سکوها نظاره‌گر این مسابقه بود.

صبای قم در این دیدار با ترکیب محمدحسین نائیجی، حسن کریمی، ابراهیم لطفی، داوود بهادری، آرش اسماعیلی، کمیل محمدی، محمد رحمتی، امید ابوالحسنی(69- رضا شکری)، علی غلامرضایی(75- عرفان بادی)، سعید حلافی(90- سید مجتبی مبینی‌پور) و علی امیری بازی کرد و برای شهرداری تبریز هم وحید عزیزی، امیر تهمورثی، محمد قنبری، بهنام داداش‌وند، رضا هاشمی، بابک نوین، رسول پیرزاده(70- یاسر درویش‌علم)، علی محمدی، رضا نجاری(76- مهدی رستم‌زاده)، محمد علی‌مردانی(84- علی مهرچراغی) و پیمان رنجبری به میدان رفتند.
صبای قم شهرداری تبریز دسته یک
ستاره های ورزشی را در لنز ببینید
چلسی چلسی مسوت اوزيل چلسی بایرن مونیخ مهرداد میناوند

نظر شما