شناسهٔ خبر: 22073011 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تحویل نذورات نقدی و غیر نقدی اربعین به ستاد عتبات

رئیس عتبات عالیات استان از مردم مومن قزوین خواست: نذورات نقدی و غیر نقدی خود را به ستاد و ایستگاه مردمی اربعین تحویل دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حامد کبودوند با اشاره به راه اندازی ۱۰ ایستگاه جمع آوری نذورات مردمی اربعین گفت: ۵ ایستگاه در شهر قزوین و مابقی در شهرستان‌های استان برپاست.

وی تاکید کرد: با توجه به برخی سودجویی‌ها که از احساسات دینی و پاک مردم صورت گرفته است، شهروندان محترم از پرداخت نذورات به افراد متفرقه خودداری کنند و نذورات نقدی و غیر نقدی خود را به ستاد مردمی اربعین و به نمایندگان ستاد عتبات عالیات استان که دارای کارت شناسایی هستند، تحویل دهند.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان گفت: این ایستگاه‌ها و جمع آوری نذورات برای پشتیبانی از ۵۱ موکب استان و برای پذیرایی از ۲۵ هزار زائر در نظر گرفته شده است.

بگفته کبودوند، ۶۰۰ هزار وعده غذایی گرم در ایام اربعین به زائران امام حسین (ع) ازسوی مردم خیر و مومن قزوین، داده شود.

وی گفت:: ستاد مردمی اربعین دارای شماره حساب و شماره کارت مشخص است و مردم می‌توانند کمک‌های مالی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۰۷۰۴۱۱ بانک کشاورزی پرداخت کنند.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان گفت: مردم می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را که شامل، پتو، تنقلات، آب معدنی و مواد غذایی است را به ۱۰ ایستگاه جمع آوری نذورات استان تحویل دهند.

انتهای پیام/

 

پرداخت نذورات نقدی و غیر نقدی خود را به ستاد و ایستگاه مردمی اربعین

نظر شما