شناسهٔ خبر: 22072812 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تصویری خاص و دیده نشده از رئیس ستاد کل نیروهای مسلح + تصاویر

سرلشکر محمد باقری، تیرماه سال گذشته با دریافت حکم از رهبر معظم انقلاب، به ریاست ستاد کل نیروهای مسلح کشور منصوب شد.

صاحب‌خبر -

تصویری خاص و دیده نشده از رئیس ستاد کل نیروهای مسلح + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  تصاویر قدیمی همیشه جذابیت خاص خود را دارند، به خصوص اگر مربوط به یکی از چهره‌های شناخته شده و سرشناس باشد. در این خبر تصاویری نوستالژی و خاص ببینید از سرلشگر باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور ( برادر شهید حسن باقری ) در لباس محلی کردها؛ تصاویری که حدود سه دهه از آن می‌گذرد.

گفتنی است؛ محمد باقری ( محمد حسین افشردی )، متولد 1339 تهران است، او از جمله فرمانده‌های 8 سال جنگ تحمیلی بود و به گفته خودش از زمان شروع حوادث کردستان ( حدود تابستان 59 ) به عضویت سپاه پاسداران در آمده، سال 87 باقری به درجه سرلشکری منصوب شد و 8 تیر 95 با حکم رهبری جایگزین سرلشکر فیروزآبادی شد.

سرلشکر باقری  پیش از این نیز در سمت‌های اجرایی بسیاری از جمله معاون اطلاعات و عملیات ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس ارکان و امور مشترک نیروهای مسلح مشغول خدمت رسانی به کشور بوده و تحصیلاتی کاملا مرتبط با این سمت‌ها داشته؛  دکترای جغرافیای سیاسی و ژئوپلیتیک از دانشگاه تربیت مدرس و عضویت در هیات علمی دانشگاه عالی دفاع ملی.

 

سرلشگر باقری 30 سال پیش + تصاویر

سرلشگر باقری 30 سال پیش + تصاویر

 

انتهای پیام/

سرلشکر باقری در لباس  کردی

نظر شما