شناسهٔ خبر: 22072788 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

روسای دانشگاه‌های استان کردستان مطرح کردند

نتیجه سخنان اخیر ترامپ موجب وحدت بیشتر مردم شد/ خدمات سپاه در عرصه محرومیت‌زدایی موجب سرزندگی مردم شد

روسای دانشگاه‌های استان کردستان در دیدار با فرمانده سپاه بیت‌المقدس اعلام داشتند که هر چند سخنان اخیر ترامپ مثل همیشه نامربوط و نامتعادل بود اما نتیجه حرف‌های آن، موجب وحدت بیشتر مردم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، روسای و مسوولین نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان کردستان با سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس دیدار کردند.

در این دیدار علی محمدپناه مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان اظهار داشت: چند روز پیش در راستای تحولات اخیر در منطقه و یاوه‌گویی‌های ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران، دانشجویان استان تجمع اعتراضی بزرگی را با همکاری روسای دانشگاه‌ها برگزار کردند و امروز نیز تمام روسای دانشگاه‌های سطح شهر سنندج به نمایندگی از جامعه دانشگاهی به منظور قدردانی از خدمات و زحمات ارزنده سپاه در محضر فرمانده سپاه استان حضور پیدا کردند.

در ادامه مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان کردستان خطاب به فرمانده سپاه بیت‌المقدس، گفت: سپاه میوه انقلاب و عبد صالح انقلاب و نظام است که با وجود حضور شما و انفاس قدسی شما و اقدامات ارزشمند شما سرداران ارجمند می‌شود اهداف انقلاب و امام(ره) را به نسلی که دوران جنگ را ندیده‌اند یادآور شد.

حجت‌الاسلام محمدعلی شیخ‌الاسلامی ادامه داد: سپاه تکیه‌گاه محکمی است که حضرت آقا می‌تواند با آسودگی به شما تکیه کند چرا که ولایتمداری شما در دفاع از ارزش‌ها و اهداف نظام و انقلاب زبانزد است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه کردستان تاکید کرد: امروز ما به نمایندگی از تمام دانشگاهیان استان کردستان اعلام می‌داریم که خود را سرباز سپاه پاسداران می‌دانیم و هر جایی و هر زمانی که امر بفرمایید به انجام وظیفه می‌پردازیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان نیز گفت: امروز به لطف حضور شما سرداران دلیرمرد، مردم ما در امنیت و آرامش زندگی می‌کنند و ما امروز آمده‌ایم که از زحمات، ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های شما در راه اهداف نظام اسلامی قدردانی کنیم.

محمدقربان کیانی تصریح کرد: حرکت‌های آمریکا از زمانی شروع شده است که موفقیت‌های ایران و به ویژه نیروهای سپاه پاسداران در منطقه، خواب را از چشمان آنها ربوده است.

وی گفت: امروز تمام تحلیگران آمریکا می‌دانند که سپاه ضامن و حافظ بقا جمهوری اسلامی و همچنین نخبه نظامی در منطقه است و باید در مقابل اقتدار سپاه کاری کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان با بیان اینکه امروز همه دشمنان نظام می‌دانند که سپاه یک نیروی نظامی صرف نیست بلکه از دل مردم و برای امنیت و آسایش مردم است، گفت: امروز تلاش و زحمات شما سپاهیان همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

کیانی با بیان اینکه سپاه یک الگوی تمام‌عیار از مجاهدت، ایثار و جانفشانی در تمام عرصه‌های نظامی، فرهنگی، محرومیت‌زدایی و ... است، تاکید کرد: همه کسانی که طالب آرامش و امنیت هستند چشم و امیدشان به نیروهای سپاه است.

رئیس دانشگاه کردستان هم در ادامه این دیدار اظهار داشت: امروز ایران به جایگاه قدرتمندی در منطقه رسیده است که در تمام عرصه‌ها حرف برای گفتن دارد اما همانطور که می‌دانید این جایگاه و این اقتدار راحت به دست نیامده است و بیشترین هزینه را سپاه پرداخت کرده است.

فردین اخلاقیان با بیان اینکه امروز سپاه چشم و چراغ مردم و نظام است و نیروهای سپاهی در قلب ملت جا دارند، گفت: هر چند سخنان اخیر ترامپ مثل همیشه نامربوط و نامتعادل بود اما نتیجه حرف‌های ایشان وحدت بیشتر مردم بود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کردستان عنوان کرد: سپاه مظهر اقتدار ملت ایران و رهبر و بازوی قدرتمند رهبری و پناه و مرجع همه مردم ایران است.

یحیی معروفی یادآوری کرد: امروز مردم کردستان بیشتر از همه قدردان خدمات ارزشمند سپاهیان است و حضور سپاهیان منشا آرامش و اطمینان قلب مردم است.

وی افزود: امروز آمریکا به این نتیجه رسیده است که سپاه چه قدرت و جایگاهی در سطح بین‌المللی دارد به همین دلیل با هر ترفندی می‌خواهد حرکت سپاهیان را کند نماید اما خوشبختانه راه به جایی نمی‌برد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کردستان افزود: امروز من به نمایندگی از طرف دانشگاه فرهنگیان به خدمت رسیده‌ام که اعلام بدارم ما دانشگاهیان سربازان انقلاب و سپاه هستیم و برای خدمت آماده‌ایم.

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان هم ضمن قدردانی از خدمات سرداران امنیت و اقتدار، گفت: امروز دشمنان بصورت کاملا هوشمندانه سپاه را مورد حمله قرار داده‌اند چرا که می‌دانند هر جایی که سپاه ورود پیدا کرده است ورق در زمینه اقتدار مردم و نظام برگشته است.

اسکندر مرادی ادامه داد: امروز دشمن می‌داند در هر عرصه امنیتی و در هر بحرانی که سپاه وارد عمل شده است به درستی مدیریت بحران کرده و در عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی هر جایی که سپاه ورود پیدا کرده موجب سرزندگی و شادی مردم شده است و این نشان می‌دهد نیروهای سپاهی از بطن انقلاب و مردم هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان تصریح کرد: بعد از سخنرانی‌های سخیف رئیس جمهور آمریکا تجمعات خودجوشی در حمایت از سپاه در کل کشور و از جمله کردستان برگزار شده است و باعث شد همه طیف‌های مختلف نظام یک صدا در حمایت از سپاه تجمع کنند و ما دانشگاهیان دانشگاه پیام نور نیز اعلام می‌کنیم که همیشه در عرصه هستیم و تمام قد در خدمت سپاه هستیم.

فتح‌اللهی رئیس دانشگاه مذاهب کردستان گفت: خلوص و پاکی که در مجموعه سپاه وجود دارد در هیچ جای دیگری نمی‌توان یافت.

وی افزود: مجموعه سپاه در راستای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب و نظام پایبند به عهد خود هستند و تا پای جان از نظام دفاع می‌کنند.

محمدلطیف شیردل رئیس دانشکده یزدان‌پناه سنندج ادامه داد: سپاه در دل مردم جایگاه ویژه‌ای دارد و طیف‌های مختلف با گرایش‌های متفاوت سیاسی همه مخالف سخنان ترامپ بودند و همین نشان از وحدت ملت ایران در مقابل دشمنان نظام و انقلاب است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی کردستان هم گفت: ما به نمایندگی از دانشجویان، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه علمی کاربردی اعلام می‌داریم که همیشه پشتیبان سپاه هستیم و سخنان ترامپ را محکوم می‌کنیم.

تیمور جوادی افزود: ترامپ اشتباه کرد چرا که نمی‌دانست محکوم کردن سپاه یعنی محکوم کردن مردم ایران چون سپاه جدا از مردم نیست و سپاه چکیده مردم است و سخنان ترامپ فقط وحدت بین جناح‌های سیاسی را بیشتر کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان هم ضمن تقدیر از تمام مسوولین دانشگاه و ابراز محبت آنها به مجموعه سپاه، گفت: مایه برکت و افتخار سپاه و انقلاب است که اینگونه مردم و مسئولین و قشر نخبه کشور از سپاه  تشکر و قدردانی می‌کنند.

 سردار محمدحسین رجبی افزود: امروز سخنان شما روحیه ما را برای ادامه خدمت‌گزاری و رسالت پاسداریمان در هر عرصه‌ای که به ما ابلاغ شود را دوچندان کرد.

وی تاکید کرد: هر چند ممکن است گرایش‌های سیاسی مختلفی در کشور وجود داشته باشد اما همین که احساس ناامنی کردیم همه با هم ید واحدی شدیم که در مقابل دشمن ایستادیم.

در پایان این دیدار، تمثیلی از مقام معظم رهبری منقوش به آرم سپاه و لوحی از طرف دانشگاهیان کردستان برای قدردانی از زحمات فرمانده سپاه بیت المقدس در استان تقدیم سردار رجبی شد.

انتهای پیام/و

برچسب‌ها:

نظر شما