شناسهٔ خبر: 22072742 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرمربی سابق تیم والیبال گنبدکاووس:

اسپانسر تیم والیبال گنبدکاووس به تعهداتش عمل نکرد؛ مسئولان به داد والیبال گنبد برسند‌

R41471/P1377/S6,70/CT1

سرمربی سابق تیم والیبال گنبدکاووس ‌ گفت: متاسفانه اسپانسر تیم علاوه بر اینکه ۴۰ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت نکرد, از پرداخت ورودی تیم به فدراسیون نیز امتناع کرد.

صاحب‌خبر -

جبار قوچان‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس درباره علت استعفای خود و مشکلات این تیم اظهار داشت: هفته چهارم لیگ برتر والیبال کشور هستیم و بازیکنان گنبدکاووس, 2 هفته است که تمرین نداشتند و اگر یک ماه تمرین کنیم تازه به 2 هفته پیش خواهیم رسید و بازیکنان از لحاظ بدنسازی, تکنیکی, تاکتیکی, روحی و روانی عقب هستند.

بازیکنان باید در روز چهارشنبه در ورامین با شهرداری ورامین بازی کنند و فردا در ورامین باشند, اما هیچ اتفاق خاصی برای این تیم نیفتاده است.

سرمربی سابق تیم والیبال گنبدکاووس افزود: طی سالیان, سال در حق و حقوق بازیکنان گنبدکاووس اجحاف شده و باشگاه‌ها و اسپانسرها حقوق بازیکنان را به درستی ادا نکردند و من امسال همه تلاشم این بود که این تیم به حق و حقوق خود برسد.

قوچان نژاد تصریح کرد: قرار شد در ابتدای فصل, 40 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شود و اسپانسر و دیگر مسئولان امر هم این موضوع را پذیرفتند.

سرمربی سابق تیم والیبال گنبدکاووس تاکید کرد: متاسفانه اسپانسر تیم علاوه بر اینکه 40 درصد بازیکنان را نداد, از پرداخت ورودی تیم به فدراسیون نیز امتناع کرد و سبب شد تا تیم از بازی با کاله جا مانده و مجوز بازی منحل شود.

قوچان نژاد یادآور شد: من 15 سال به عنوان مربی فعالیت می‌کنم و 12 سال نیز در لیگ برتر کشور حضور دارم, اما چنین تیم با دست خالی در چندین سال گذشته و نه در سال‌های آتی گنبدکاووس به خود ندیده است.

سرمربی سابق تیم والیبال گنبدکاووس گفت: همه حق و حقوق 25 نفر در تیم والیبال, کمتر از 2 میلیارد تومان است و بازیکنان نامی کشور که در حال حاضر به عنوان بازیکن غیربومی در تیم والیبال گنبدکاووس حضور دارند با حدود 140 میلیون تومان قرارداد بستند که در تاریخ بازی این بازیکنان بی‌سابقه است.

قوچان نژاد اظهار کرد: این مبلغ برای اسپانسر نباید مبلغی باشد و با توجه به قول و قرار و تعهدی که داشت, باید طبق قرارداد بخشی از آن را پرداخت می‌کرد.

سرمربی سابق تیم والیبال گنبدکاووس تصریح کرد: علت کناره‌گیری من, از سرمربیگری تیم, به علت عدم اجرای تعهد اسپانسر به ویژه حقوق بازیکنان بود, و با توجه به اینکه کناره‌گیری کرده بودم اما برای موفقیت تیم هرکاری از دستم برمی‌آمد انجام دادم تا تیم والیبال گنبدکاووس در لیگ برتر حرفی برای گفتن داشته باشد.

سرمربی سابق تیم والیبال گنبدکاووس یادآور شد: زمانی که من به عنوان مربی تیم والیبال گنبدکاووس انتخاب شدم, خودم را جزء هموطنان گنبدی می‌دانستم و همه سعی و تلاشم را بر روی تیم گذاشتم تا تیم به موفقیت‌های چشمگیر برسد و انتظار می‌رفت اسپانسر و مسئولان مربوطه هم کمی به این تیم اهتمام ویژه داشته باشند, اما متاسفانه تاکنون تلاش خاصی در این زمینه صورت نگرفته است.

قوچان نژاد گفت: از روز نخست گفتم و دوباره هم می‌گویم اگر حقوق بازیکنان پرداخت شود و باز هم نیاز باشد که من مربی باشم, حاضرم به تیم کمک کنم, اما از همه مسئولان مربوطه تقاضا دارم که برای تیم, هواداران و مردم منطقه تلاش کنند و وضعیت والیبال را هر چه سریع‌تر مشخص کنند.

سرمربی سابق تیم والیبال گنبدکاووس اظهار داشت: دست همه هواداران والیبال حتی منتقدان و مخالفان خودم را می‌بوسم و برای آنان احترام قائلم, زیرا این عشق و علاقه و احساس پاک و صادقانه, ارزشمند و بزرگ است.

قوچان نژاد تصریح کرد: بازیکنان برای هر بازی نزدیک به 500 هزار تومان هزینه شخصی برای ایاب و ذهاب دادند و به بازیکنان هم اعلام کردم, هرگاه حقوق شما را پرداخت کردند, هر مربی که انتخاب شد کار کنید و تلاش کنید تا والیبال گنبدکاووس را در کشور مطرح کنید.

انتهای پیام/

نظر شما