شناسهٔ خبر: 22072634 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نما | لینک خبر

حضور موثر سپاه در ماموریت‌های قرارگاه پدافند هوایی

جانشین قرارگاه پدافند هوایی گفت: امروز برادران سپاه در مسئولیت‌های حساس در قرارگاه پدافندهوایی حضور موثر دارند.

صاحب‌خبر -
به گزارش نما به نقل از تسنیم، مراسم صبحگاه، ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) صبح امروز با حضور امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد جانشین فرمانده این قرارگاه برگزار شد.

امیر صباحی فرد در این مراسم اظهار داشت: امسال در دهمین سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی اتفاقات ارزنده‌ای رخ داد که نتایج مجاهدت‌های کارکنان قرارگاه در جای جای کشور بود و مقام معظم رهبری در شرف‌یابی امسال اقدامات قرارگاه پدافند هوایی را مورد تقدیر قرار دادند و همکاری پدافند با دانشگاه، وزارت دفاع و تعامل مناسب با سپاه پاسداران را مثبت ارزیابی فرمودند.

وی افزود: در سال‌های اخیر پدافند هوایی در همه زمینه‌های راداری، موشکی، توپخانه‌ای اطلاعات و شناسایی و همچنین در ابعاد معنوی و توسعه اماکن مذهبی رشد چشمگیری داشته است و یکی از نقاط عطف این رشد، تعامل و همکاری مناسب با سپاه پاسداران بوده است که این همکاری در دوران دفاع مقدس هم وجود داشته و ارتش و سپاه دوشادوش یکدیگر در مقابل دشمن ایستاده‌اند.

جانشین فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در ادامه تصریح کرد: امروز برادران سپاه در مسئولیت‌های حساس در قرارگاه پدافندهوایی حضور موثر دارند و کمک شایانی به پیشبرد ماموریت‌های پدافند هوایی می‌کنند.

امیر صباحی فرد در پایان تاکید کرد: اتفاق نظر بین دولت و سپاه باعث شد تا پاسخ محکمی به دشمنان داده شود و مشخص شد سپاه پاسداران جایگاه ویژه‌ای در بین نیروهای مسلح و ملت ایران دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما