شناسهٔ خبر: 22072617 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

علي‌عسگر: در بازي‌هاي خانگي طلسم شده‌ايم

هافبک تيم فوتبال سياه‌جامگان مشهد گفت: نمي‌دانم چرا در بازي‌هاي خانگي طلسم شده و بردي به دست نياورده‌ايم، اما مطمئناً اين وضعيت پايدار نمي‌ماند.

صاحب‌خبر -

حميدرضا علي‌عسگر  در مورد شکست تيمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته دهم ليگ برتر گفت: ما به هيچ عنوان مستحق شکست نبوديم و بايد بازي را مي‌برديم. همه ديدند که چه موقعيت‌هايي را از دست داديم، ولي متأسفانه به دليل بدشانسي نتيجه بازي را واگذار کرديم. اگر پنالتي ما و ديگر موقعيت‌هاي‌مان گل مي‌شد الان با اين وضعيت مواجه نبوديم و سه امتياز را خيلي راحت مي‌گرفتيم.

وي در پاسخ به اين پرسش که چرا سياه‌جامگان تا الان در بازي‌هاي خانگي موفق نبوده است، اظهار داشت: واقعاً نمي‌دانم چرا در بازي‌هاي خانگي طلسم شده و بردي به دست نياورده‌ايم. مطمئناً اين وضعيت پايدار نمي‌ماند و ما در هفته‌هاي آينده نتايج خوبي خواهيم گرفت و امتيازهايي را که از دست داده‌ايم، جبران خواهيم کرد.

هافبک تيم فوتبال سياه‌جامگان مشهد در مورد تغيير کادر فني اين تيم خاطر نشان کرد: اين مسائل به من مربوط نمي‌شود و تصميم باشگاه اين بود که کادر فني تغيير کند. اميدوارم هر اتفاقي که رخ مي‌دهد به سود سياه‌جامگان باشد.

بازيکن پيشين تيم فوتبال پرسپوليس راجع به دربي تهران که روز پنجشنبه برگزار خواهد شد، گفت: من معتقدم که دربي به هيچ عنوان قابل پيش‌بيني نيست و بايد ديد در زمين مسابقه چه اتفاقاتي رخ خواهد داد. البته نظر من اين است که پرسپوليس براي پيروزي شانس بيشتري نسبت به استقلال دارد.

نظر شما